Китай та Росія через санкції використовують ризиковану схему для перевезення нафти, - ЗМІ
Росія та Китай через санкції вимушені використовувати ускладнену логістику для транспортування нафти. Країни перезавантажують нафтопродукти у морі.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Bloomberg.
Зазначається, що через санкції судновласники все частіше відмовляються транспортувати російську нафту до Китаю. Наразі щонайменше один китайський трейдер Unipec та судновласник Cosco Shipping готові перезавантажувати нафту у морі, щоб забезпечити безперервне постачання. Ця схема є дорожчою та логістично ризикованою.
За даними видання, малі судна використовуються для трансферу між російським портом Козьміно та акваторіями біля порту Йосу в Південній Кореї. Там нафту перекачують на супертанкери.
"Хоча це збільшує загальний час і витрати на доставку, брокери стверджують, що така практика стає все більш поширеною, оскільки судновласники та покупці віддають перевагу такій поставці малими суднами для перевезення нафти з Козьміно за короткі терміни: чим коротші рейси, тим частіше можна завантажувати наявні танкери", - йдеться у повідомленні.
Нещодавно ми повідомляли, що зараз у портах різних країн "зависли" рекордні обсяги російської нафти.
Також варто нагадати, що після початку повномасштабної війни в Україні китайські компанії почали купувати більше російської нафти з великими знижками.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.