Експерти з компанії Canalys опублікували звіт, дані якого говорять про те, що п'ятірка китайських вендорів контролює близько 20% від всього мобільного ринку.
Експерти з компанії Canalys опублікували звіт, дані якого говорять про те, що п'ятірка китайських вендорів контролює близько 20% від всього мобільного ринку. Про це повідомляє телеканал "Росія 24".
Дослідження, що проводиться в період з квітня по червень 2013 р., охопило більше 50 країн. Обсяги поставок "розумних" телефонів досягли цифри в 238,1 млн штук, що на 50% більше, ніж роком раніше.
Загальносвітові лідери галузі, Samsung і Apple, змогли збільшити постачання на 55% і 20%, але їхні ринкові долі знизилися під тиском китайських Lenovo, Yulong, Huawei, ZTE і Xiaomi. В сумі ці п'ять вендоров контролюють 20% спільного ринку смартфонов проти 15% роком раніше.
Yulong разом з Lenovo потрапили в п'ятірку найбільших світових постачальників мобільних гаджетів уперше, потіснивши таких знаменитих вендоров, як Nokia і Blackberry, які колись були лідерами в галузі.
Експерти відзначають зниження частки Apple до найнижчого за останні чотири роки рівня, хоча кількісні постачання iРhone все ще збільшуються завдяки дешевим моделям минулих поколінь.
"Сегмент апаратів високого рівня продовжує рости, також немає ніяких сумнівів у вибуховому підйомі бюджетного сектору, - говорить Кріс Джонс, віце-президент і старший аналітик Canalys. - Apple необхідно реагувати на цю динаміку. Очевидно, що високі показники продажів старих моделей збережуться, і це підстебне попит на новий недорогий iРhone. Проблема полягає в тому, щоб підтримати високу маржу від продажів найбільш важливих продуктів у власному асортименті".
Китай став основним ринком для виробників смартфонів і планшетів. Тоді як інші ринки перенасичені, Китай зберігає високу динаміку зростання мобільного сектору. Це не могли не усвідомити гравці ринку, тому якщо раніше панування двох компаній, що вічно змагаються, Apple і Samsung, було незаперечно, то зараз дрібніші вендори в буквальному розумінні наступають титанам на п'яти.
Конкретно це стосується сегменту недорогих телефонів. Якщо в преміум-класі конкуренція не така очевидна, то серед бюджетних моделей суперництво розжарюється. Частка Apple в сегменті телефонів вартістю вище 450 дол., затверджує брокерська фірма Sanford C. Bernstein, складає 55%, а Samsung - 40%.