Київрада затвердила концепцію розвитку реклами в місті Києві, згідно з якою забороняється розміщення реклами в центральній частині та в інших історично-культурних ареалах міста. За це рішення проголосувало 96 депутатів зі 111 зареєстрованих у залі засідань, передає кореспондент РБК-Україна.
Як йдеться у проекті рішення, концепція формує єдину міську політику в сфері зовнішньої реклами, впроваджує новий принцип зонування території міста, який передбачає визначення форматів рекламних засобів для кожної зони та враховує архітектурне середовище міста Києва. А саме мова йде про буферні зони архітектурно-історичних заповідників, що знаходяться під охороною ЮНЕСКО - Софія Київська, Київо-Печерська лавра та прилеглі до них території, також Михайлівський та Андріївський собори, Андріївська та Кирилівська церкви, Золоті Ворота, Маріїнський палац, Національна опера України ім. Т. Г. Шевченка та ін.. Також рекламу буде заборонено розміщувати біля органів державної влади та місцевого самоуправління.
Впровадження даної концепції допоможе забезпечити збільшення обсягів надходжень до міського бюджету від розміщення реклами, а також створить сприятливі економічні умови для залучення інвестицій у рекламну галузь.
Нагадаємо, з 1 січня до 1 серпня 2012 р. в Києві діє мораторій на розміщення деяких видів зовнішньої реклами. Прийом заяв про надання відповідних дозволів призупинено.