У Київському метрополітені виникла гостра необхідність вирішення проблеми експлуатації зношених колій. Заміни нині потребують 8,5 км рейок, 3 тис. 500 дерев'яних шпал та 396 перевідних і мостових брусів, що зносилися у процесі щоденного руху поїздів. Запаси матеріалів для ремонту колій на підприємстві вичерпано, а можливість їхнього придбання - відсутня, передає прес-служба підприємства.
"Учасники дискусії (на підприємстві) розглянули шляхи забезпечення безпеки руху поїздів з урахуванням нинішнього стану колійного господарства та обговорили можливість зменшення швидкості руху поїздів на тих ділянках, де колії відслужили своє. Це дозволить зменшити динамічні навантаження на рейки та пропускати по них поїзди. Причетні підрозділи Київського метрополітену почали напрацьовувати документацію для запровадження змін до графіку руху поїздів із подальшим систематичним контролем стану колій", - сказано у повідомленні.
Там також говориться: "За нинішніх обставин таке рішення комунального підприємства "Київський метрополітен" вбачається єдиним можливим та правильним. Адже попри фінансові проблеми, підприємство зобов'язане забезпечити безпеку руху поїздів та обслуговувати великий пасажиропотік. Проте слід наголосити, що зменшення швидкості руху поїздів - це тимчасовий захід, і він не є панацеєю від зношуваності колій, а лише дозволить на певний час відтермінувати їх заміну. Якщо потреби Київського метрополітену й надалі не фінансуватимуться належним чином, це призведе до подальшого зниження швидкості руху поїздів, а ще згодом - до закриття ділянок, де стан колій буде не придатним до експлуатації".
Читайте також: Збиток "Київського метрополітену" у 2012 р. збільшився на 7,6%, - до 345 млн грн