Київський метрополітен може отримати від реклами 100-150 млн додаткових доходів. Про це в ході прес-конференції повідомив директор департаменту фінансів Київської міської державної адміністрації Володимир Репік, передає кореспондент РБК-Україна.
"Я вважаю, що близько 100-150 млн метрополітен міг би мати додаткових доходів", - сказав Репік.
"Після того, як було централізовано, узагальнено і створена уніфікована система підходу до реклами, додатково від реклами на транспорті ми отримали лише 29 млн грн. Про що це говорить? Це говорить про те, що керівництвом метрополітену в 2005-2007 рр. були підписані довгострокові контракти без економічних обґрунтувань, за заниженими цінами, можна назвати ці контракти корупційними. Зараз належить робота по обнуленню ситуації з рекламою в "Київпастрансі", тобто переговори з операторами і вихід на сьогоднішні ціни по всіх позиціях", - зазначив чиновник.
При цьому, як зазначив Репік, додатковий дохід від реклами вже врахований в нових тарифах на проїзд, які почнуть діяти в лютому.