Все більше українських компаній пропонують своїм клієнтам онлайн-сервіси попереднього запису. КИЇВЕНЕРГО в рамках програми поліпшення якості обслуговування клієнтів "Час змін" активно розвиває послугу попередньої реєстрації у своїх центрах обслуговування. Веб-сервіс дозволяє киянам спланувати свій візит заздалегідь і в зручний день без очікування потрапити на прийом до фахівця.
Для цього необхідно зареєструватися на сайті http://kyivenergo.ua/poperednya_reestratsiya, заповнити спеціальну форму, вибравши бажані день і час візиту. Система видасть реєстраційний номер, за яким ви потрапите до фахівця. Цей номер з'явиться на інформаційному табло в центрі обслуговування в той день і в той час, які були вказані при реєстрації.
Сервіс попереднього запису вперше заробив у минулому році в центрі обслуговування клієнтів на вул. Волоській, 42. Експеримент виявився вдалим, тому з 15 травня 2017 року онлайн-запис стала доступною ще в 7-ми центрах: на вул. Тимошенко, 18, Жилянській, 83/53, Мельникова, 31, Закревського, 14, Бориспільській, 6, на Повітрофлотському проспектах, 58 та Голосіївському, 30б (тільки для юридичних осіб). За вісім місяців цього року за попереднім записом у КИЇВЕНЕРГО обслужили понад 5 тисяч клієнтів.
У компанії відзначають, що завдяки розвитку сервісної інфраструктури та організаційним поліпшенням у рамках програми "Час змін" час очікування в центрах обслуговування вдалося істотно скоротити.
Крім попереднього запису, КИЇВЕНЕРГО активно розвиває та інші онлайн-сервіси. В Особистих кабінетах по гарячій воді, опалення https://ok-te-home.kyivenergo.ua/send_counters/guest_send_current та електроенергії https://secure.mega-billing.com/byt/kyivenergo/ua/login клієнти КИЇВЕНЕРГО можуть швидко і без черги оплачувати рахунки і передавати показники лічильників.