"Київенерго" працює над прозорістю всіх напрямів своєї діяльності. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.
"Київенерго" працює над прозорістю всіх напрямків своєї діяльності і, зокрема, приєднання до електромереж. Зараз компанія закінчує пілотний проект "Прозорі приєднання". Його мета – впровадження нової моделі підключення споживачів. Модель максимально прозора за рахунок колегіальних рішень, які враховують потреби клієнтів в оперативному підключенні і інтереси суспільства в частині розвитку міської енергетичної інфраструктури. Нова система підключення передбачає єдині стандарти якості обслуговування клієнтів юридичних (у даному випадку – переважно забудовників). Зокрема, мова йде про введення формату "єдиного вікна" та створення нового консолідованого Центру приєднань", - йдеться в повідомленні.
Прес-служба зазначає, що для спрощення взаємодії забудовників з компанією, створений орган прийняття колегіальних рішень – єдина технічна рада. У той же час компанія посилює контроль за виконанням технічних умов, які забудовник прийняв за допомогою автоматизованої системи диспетчеризації.
Наголошується, що всі процеси змін в компанії координуються держрегулятором НКРЕКП і міською владою. За підтримки Нацкомісії, приміром, була реалізована концепція Центрів обслуговування побутових клієнтів. Зараз готується до відкриття Центр обслуговування юридичних клієнтів компанії. Разом з міською владою компанія протидіє нелегальному будівництву та несанкціоновану підключенню до тепла і електрики в столиці.
"Всі ці заходи націлені на задоволення інтересів як забудовників міста та киян, так і енергокомпанії та контролюючих органів. І саме тому Київ незабаром може стати гідним прикладом побудови прозорої та простої системи підключення до енергомереж для інших українських міст", - резюмували в прес-службі.