За планами МІУ, "Капітан Черемних" забезпечуватиме функції держави щодо навігаційно-гідрографічного забезпечення
Гідрографічне судно "Капітан Черемних" після проведення на ньому технічної модернізації буде забезпечувати функції держави з навігаційно-гідрографічного забезпечення. Про це сьогодні в ході урочистого спуску судна на воду на території ПАТ "Київський суднобудівний судноремонтний завод" (КССРЗ) заявив заступник міністра інфраструктури України Дмитро Роменський, передає кореспондент РБК-Україна.
"Сьогодні ми присутні з вами під час спуску на воду цього красивого гідрографічного судна, яке буде забезпечувати функції держави щодо навігаційно-гідрографічного забезпечення", - зазначив Роменський.
Фото: гідрографічне судно "Капітан Черемних" спущено на воду після модернізації в Києві (РБК-Україна)
За словами заступника міністра інфраструктури, модернізація і переобладнання "Капітана Черемних" здійснювалися за власні кошти держустанови "Держгідрографія".
Надалі судно буде використовуватися для установки і обслуговування об'єктів навігаційного забезпечення мореплавства, зокрема для встановлення і заміни буїв, елементів живлення і світла оптичних апаратів, а також для виконання комплексних гідрографічних і океанографічних досліджень у прибережній зоні морів і лиманів.
Фото: спуск на воду гідрографічного судна "Капітан Черемних" у Києві (РБК-Україна)
У церемонії спуску на воду взяв участь одеський капітан Іван Черемних, на честь якого й названо судно. Перейменування плавзасобу було узгоджено листом Міністерства інфраструктури №4002/55/10-16 від 22 квітня 2016 року.
Іван Черемних народився 26 червня 1932 року, у 1956-му закінчив Одеське вище морське училище і отримав призначення до Чорноморського морського пароплавства, у якому пропрацював 35 років, з них на посаді капітана - 30 років. Брав участь у рятувальній операції після аварії суден "Адмірал Нахімов" і "Петро Васєв". З 2005 по 2014 роки працював на посаді капітана-наставника - начальника групи експлуатації плавзасобів Філії державної установи "Одеський район Держгідрографії".
Фото: урочистості з нагоди спуску на воду на території Київського суднобудівного судноремонтного заводу (РБК-Україна)
ПАТ "Київський суднобудівний судноремонтний завод" спеціалізується на будівництві різних типів суден водотоннажністю до 6 тисяч тонн. Крім того, КССРЗ здійснює капітальний, середній, поточний ремонти та переобладнання суден усіх категорій зазначеної водотоннажності, а також виробляє металоконструкції та машинобудівну продукцію.
Нагадаємо, напередодні Держприкордонслужба провела випробування нового модернізованого патрульного катера типу УМС-1000.