У Києві за місяць демонтували майже 1,4 тис. незаконних рекламних засобів
У КМДА прогнозують зменшення кількості реклами у столиці впродовж двох років
Протягом березня у столиці демонтовано 1392 незаконні рекламні засоби (РЗ), серед яких 838 одиниць демонтували їхні власники. Про це йдеться у повідомленні прес-служби Київської міської державної адміністрації (КМДА).
Так, за даними КМДА, було демонтовано наступні типи РЗ у кількості: банери – 533; вивіски – 327; електронні табло – 10; конструкції на даху – 21; кронштейни – 100; лайтпостери на фасаді – 1; лайтпостери, що стоять окремо – 15; прапор, прапорець – 1; тимчасові виносні спеціальні конструкції – 147; транспарант-перетяжка над вулицею – 1; транспорт – 4; тумби, що стоять окремо, – 35; холдери – 170; щити на фасаді – 8; щити, що стоять окремо, – 19.
Завдяки новим Правилам розміщення РЗ у Києві, кількість реклами на вулицях міста суттєво зменшиться вже упродовж двох років.
Як відомо, нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві (стосуються всіх типів реклами, у тому числі й фасадної) уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.
У КМДА зазначили, що особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.
Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).
Серед іншого, збільшено кількість нульових зон, де взагалі розміщення будь-яких РЗ заборонено. Також правила включають уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів. Наприклад, під табу потрапили такі типи РЗ, як перетяжки над дорогами.
За прогнозами КМДА, завдяки впровадженню і реалізації Схеми розміщення наземних рекламних засобів (стосуються виключно наземної реклами), кількість наземних рекламних засобів зменшиться до 4390 одиниць на всю територію Києва, при тому, що наразі в місті понад 7000 наземних конструкцій.