Київ може заробити до 25 млн грн на рік від реклами в столичному метрополітені. Про це йдеться у виступі глави КП "Київреклама" Олег Калініченко, передає кореспондент РБК-Україна.
"25 тис. квадратних метрів - це гранична площа рекламних площ... За 2014 р. підприємство отримало 25 млн грн від реклами в метро", - заявив Калініченко.
Він також додав, що така ситуація багато в чому пояснюється наявністю посередників, договори з якими були підписані протягом останніх 5 років.
"Якщо ви мені допоможете юридично (розірвати договори з посередниками), я буду вам вдячний... Близько 20% контрактів закінчується 15 березня 2015 р.", - заявив Калініченко.
Нагадаємо, раніше в КМДА розраховували, що київський метрополітен може отримати 100-150 млн грн доходів від реклами в рік.