Перший заступник голови КМДА Ігор Ніконов заявив, що в столиці діє "чорний ринок" приватних перевезень. Заяву Ніконова прокоментував один з лідерів громадського руху "Рух за реформи" Владислав Сова.
За словами Ніконова, в місті працює близько 5000 нелегальних автобусів і маршрутних таксі. Він констатував, що тіньовий бізнес заважає нормально розвиватися добросовісним перевізникам.
"Таке явище як маршрутки, є в Україні і в країнах третього світу. Наприклад, у багатьох країнах Африки маршрутки з потурання влади створили такий хаос, що вже навіть місцеві не розберуть, який автобус куди йде. Тому перше і найважливіше питання, яке слід задати чиновникам - кому вигідний цей бізнес? Адже маршрутки - це, в першу чергу, величезний оборот готівкових коштів. Мабуть, це явище настільки комусь вигідне, що ніхто навіть не береться рвати порочне коло і замість небезпечних і напіврозвалених "бусиків" розвивати нормальний муніципальний транспорт. Поки цивілізовані країни роблять акцент на якісних автобусах і тролейбусах, кияни змушені страждати у маршрутках", - прокоментував заяву Ніконова Владислав Сова.