Найближчим часом у Києві запрацює система надання дозвільних процедур через "електронний уряд". Про це заявив заступник голови КМДА Олександр Пузанов на сьогоднішньому засіданні комітету з економічних реформ, передає кореспондент РБК-Україна.
Пузанов упевнений, що спілкування представників бізнесу і киян із столичною владою має відбуватися за допомогою "електронного уряду".
"Ми маємо на меті перейти на повноцінний "електронний уряд" для того, аби уникнути всіх цих проблем. Він працює за допомогою використання людиною сучасних засобів зв`язку - інтернет-зв`язок чи через термінали, які мають бути встановлені в місцях скупчення людей, заповнення електронних форм відповідних документів, які дозволяють ідентифікувати заявника, співставити інформацію, яка надається з базами даних, які є у розпорядженні КМДА. Відповідно співставлення цієї інформації і є підставою для прийняття управлінського рішення. Відтак нерідко під час роботи електронного уряду рішення про надання, чи відмову у наданні того чи іншого дозволу приймається автоматично, приймає не чиновник, а безпосередньо комп`ютер. Таке рішення може надаватися людині або в електронному вигляді, або надсилатися їй поштою. Про факт прийняття такого рішення людина повідомляється через кілька годин після того, як воно уже ухвалено через СМС повідомлення, чи електронне повідомлення", - пояснив Пузанов.
За його словами, працююча сьогодні система розгляду звернень громадян через "Єдине вікно" не є достатньо ефективною, адже на практиці після звернення до нього треба і далі супроводжувати процес надання того чи іншого дозволу. "Тобто людина змушена для того, аби рішення приймалося в якісь розумні терміни особисто, чи через представника здійснювати надання відповідних документів кожному чиновнику і знову маємо послідовний порядок звернення людини і наявність особистої присутності заявника під час розгляду його документів", - сказав чиновник.
Він зазначив, що класична ж схема надання дозволів взагалі зазвичай зводиться до того, що "людина змушена звертатися із своїм запитом до великої кількості чиновників, які, згідно існуючих регламентів задіяні в процесі прийняття того, чи іншого управлінського рішення. Кожен з цих чиновників має помічників, робочі години прийому, має свої погляди на те, як має виглядати той, чи інший документ і відповідно він має зарегламентовану процедуру проставляння свого підпису, візи, на тому чи іншому документі... Як наслідок місяцями приймаються певні управлінські рішення".
Нагадаємо, раніше повідомлялося, КМДА планує до квітня 2012 р. відкрити в Києві 10 районних дозвільних центрів.