КМДА: Тарифи на розміщення зовнішньої реклами в Києві зростуть з 1 березня 2012 р. на 20%
Тарифи на розміщення зовнішньої реклами в Києві для операторів зростуть з 1 березня 2012 р. у середньому на 20%. Таке рішення було ухвалене сьогодні в ході робочої зустрічі заступника голови Київської міської державної адміністрації (КМДА) Олександр Пузанов із представниками компаній-операторів зовнішньої реклами, передає прес-служба КМДА. Як йдеться у повідомленні, винятком стане плата за розміщення лайтпостерів - вона збільшиться на 25%.
З 1 вересня, після обговорення із представниками ринку, тарифи можливо будуть ще раз переглянуті.
"Рекламні компанії кожен рік збільшують плату для своїх клієнтів на величину медіаінфляції. Натомість київська влада у 2009 році суттєво зменшила тарифи для операторів і три роки не корегувала їх. Плату за місця необхідно привести до ринкових реалій", - підкреслив Пузанов.
Правила розташування конструкцій у Києві теж будуть змінені.
Згідно із проектом Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві планується ввести чотири зони розміщення рекламних об'єктів. У нульовій зоні (до якої увійдуть буферні території архітектурно-історичних заповідників, об'єктів Всесвітньої культурної
спадщини ЮНЕСКО, пам'ятки історії та архітектури, а також прилегла до них забудова, ландшафтні парки та адміністративний центр міста) буде заборонено розміщення будь-яких рекламних засобів.