КМДА з 2014 р. підвищить тарифи на розміщення реклами на 20%
Київська міська державна адміністрація (КМДА) з 1 січня 2014 р. підвищить тарифи на розміщення зовнішньої реклами на 20%. Про це повідомив заступник голови КМДА Олександр Пузанов, передає прес-служба міськадміністрації.
"Підвищуючи тарифи, місто переслідує відразу дві мети. По-перше, ми прагнемо збільшити надходження до міського бюджету. А по-друге, ми бажаємо за допомогою економічних важелів зменшити кількість рекламних носіїв великого формату", - зазначив Пузанов.
Вартість розміщення великих рекламних конструкцій зазнає найбільших змін. Наприклад, щити, що стоять окремо, подорожчають на 19-23% в залежності від типу. А щити на тимчасових спорудах, на парканах, територіях будмайданчиків, що зазвичай мають значно більші розміри, будуть коштувати на 28-37% дорожче. Невеликі конструкції - світлові плакати - виростуть в ціні на 13-21%. Вартість розміщення рекламних вивісок взагалі не зміниться.
"Елементи рекламної інфраструктури, які впорядковують і прикрашають міський простір: вивіски, лави, телефонні схову, театральні тумби або художньо-просторові композиції - не подорожчають. Таким чином, міська влада створює економічні умови для того, щоб громадський простір Києва став більш комфортним для мешканців", - розповів Пузанов.
Вартість реклами на транспорті, яка істотно зросла в 2012 р., переживає менш істотні зміни. Більшість носіїв взагалі не подорожчає, однак деякі нові види реклами, яких раніше не було в класифікаторі, відтепер буде тарифіковано. Наприклад, внутрішнє брендування вагонів або брендування вагонів міської електрички.