У КМДА розповіли про попит на нічні маршрути комунального транспорту
Найбільшою популярністю користується тролейбусний маршрут №91Н
Протягом двох тижнів роботи (починаючи з 30 грудня 2016 року) послугами нічних маршрутів КП "Київпастранс" скористались 3731 пасажир, а цього тижня – понад 2200 пасажирів. Про це в коментарі журналістам розповів керівник апарату КМДА Володимир Бондаренко.
З посиланням на дані департаменту транспортної інфраструктури КМДА, він зазначив, що найбільшою популярністю користується тролейбусний маршрут № 91Н, який пов’язує житловий масив Троєщина з "Центральним" залізничним вокзалом. За 2 тижні роботи ним скористалися 2025 нічних пасажирів або 54,3%.
"Ефективна робота нічних маршрутів громадського транспорту – яскравий приклад реалізації ідеї, поданої киянами через сервіс електронних петицій. Адже саме петиція щодо запуску нічних маршрутів стала однією з небагатьох, яка набрала понад 10 тисяч голосів. Наразі ми бачимо, що ці маршрути потрібні та користуються попитом серед киян і гостей міста. Тому в планах є впровадження ще одного нічного тролейбусного маршруту, який пов’яже Майдан Незалежності та вулицю Північну (житловий масив "Оболонь")", – зазначив Бондаренко.
Нагадаємо, 30 грудня 2016 року з метою забезпечення транспортного обслуговування пасажирів у нічні години (з 23:00 до 06:00) та з метою забезпечення потреб киян, було організовано рух чотирьох нічних маршрутів: № 91H "Залізничний вокзал "Центральний" – вул. Милославська"; № 92H "Залізничний вокзал "Південний" – просп. Свободи"; № 93H "Станція метро "Площа Льва Толстого" – вул. Чорнобильська"; № 137 "Залізничний вокзал "Центральний" – станція метро "Харківська".
"Завдяки сервісу електронних петицій кияни можуть ініціювати вирішення важливих суспільних питань у столиці та втілити свої ідеї у життя. Електронні петиції – це зворотній зв’язок між столичною владою та мешканцями. Вони надзвичайно важливі для нас, адже ми хочемо чути думки киян щодо актуальних питань міста та реалізовувати найкращі ідеї!", – наголосив Бондаренко.