У 2016 році на будівництво гілки планується витратити 635 млн гривень
Вартість будівництва четвертої Подільсько-Вигурівської гілки київського метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина оцінюється в 31,55 мільярда гривень. Про це йдеться у відповідному розпорядженні Київської міської державної адміністрації (КМДА).
Згідно з планом, у 2016 році на будівництво гілки планується витратити 635 млн грн, в 2017 - 540 млн грн, а в 2018 - 2,692 млрд грн за рахунок бюджету міста, власних коштів метрополітену та інших джерел.
Перша черга Подільсько-Вигурівської лінії буде складатися з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Судностроительная" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна". Надалі ця лінія буде продовжена на Троєщину вздовж проспекту Маяковського, а від Лук'янівки через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту "Київ" у Жулянах.
Нагадаємо, у лютому КП "Київський метрополітен" оголосив тендер на закупівлю проектних робіт (стадія техніко-економічного обґрунтування) з будівництва четвертої Подільсько-Вигурівської лінії метро від Кільцевої дороги на житловий масив Вигурівщина-Троєщина з електродепо.