Київська міська державна адміністрація почала інвестиційний конкурс з продажу "соціального" хліба, який триватиме до 24 вересня.
Київська міська державна адміністрація почала інвестиційний конкурс з продажу "соціального" хліба, який триватиме до 24 вересня. Про це на своїй сторінці в Facebook повідомив перший заступник мера Києва Ігор Ніконов.
"Умови такі: три роки ціна на найпопулярніші сорти хліба повинна бути на рівні ціни 15.08.14 р., без змін; цих видів хліба має бути 70%. Наша мета - мережа на 200 торгових міні-магазинів безпосередньо від виробників, щоб охопити всю столицю, і кожен міг придбати поблизу хліб з фіксованою ціною", - назвав умови конкурсу Ніконов.
Нагадаємо, з 18 серпня 2014 р. "Київхліб", найбільший виробник хліба і хлібобулочних виробів у Києві та області, ввів в дію нові підвищені відпускні ціни на хлібобулочні вироби. Зокрема, на п'ять видів хлібобулочних виробів, які виробляються для соціально незахищених верств населення, підвищення відпускної ціни підприємства складає +30 коп., на іншу продукцію від +30 коп. до 90 коп.