За словами Пантелеєва, Київ виробляє 1,2 млн тон відходів на рік
У Києва є три альтернативних варіанти будівництва сміттєпереробного заводу. Про це під час прес-конференції повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Петро Пантелеєв, повідомляє прес-служба КМДА.
За словами Пантелеєва, у Києві є три "паралельні шляхи, кожен із яких має на меті будівництво сміттєпереробного заводу". Перший - це оголошений 28 серпня конкурс на залучення інвестора. Другий шлях - пропозиція ПрАТ "Київспецтранс" щодо спільного будівництва заводу із муніципалітетом. Третій - це будівництво за кошти міста на ділянках, що сьогодні є придатними для таких заводів.
Крім того, він зазначив, що 27 жовтня 2016 року Київрада прийняла рішення про закриття 5-го полігону, і за два роки проведена робота для створення альтернативи полігону - сміттєпереробного підприємства. Саме тому, за його словами, Київ сьогодні працює у трьох напрямах для будівництва такої альтернативи.
"28 серпня ми оголосили конкурс залучення інвестицій у переробку сміття. Ми створили модель наближену до тієї, яку бачать міжнародні оператори чи організатори, які займаються переробкою сміття та інвестують у цю сферу. Я вважаю, що нам це вдалося. Пряме залучення інвестицій - це перший напрям. Другий напрям - це побудова підприємства переробного на базі підприємства ПрАТ "Київспецтранс". Частина акцій підприємства - міська, а частина - приватна. І це модель спільного фінансування будівництва підприємства. Третій напрям - це будівництво безпосередньо містом сміттєпереробних потужностей. Ми знайшли і визначили три ділянки у межах Києва. Звісно, це територія, що віддалена від житлової зони", - повідомив Пантелеєв.
Крім того він поінформував, що Київ виробляє 1,2 млн тон відходів на рік, з яких 250 тис. утилізується на заводі "Енергія", 450 тис. - захоронюється на полігоні ТПВ № 5, 150 тис. - на полігоні № 6, ще майже 400 тис. - на інших полігонах, що мають ліцензії і перебувають в області.
"Тому і в рамках міського конкурсу, і в рамках пропозиції від "Київспецтрансу" мова йде про те, що підприємство повинно мати орієнтовну потужність 450 тисяч тон на рік, щоб замінити обсяги, що йдуть на полігон", - пояснив Пантелеєв.