Кожен шостий споживач газу Хмельниччини користується Особистим кабінетом
Онлайн-сервіс "Особистий кабінет" дає можливість онлайн-оплати спожитого газу, отримання консультацій, внесення показань лічильника
Онлайн сервіс "Особистий кабінет" на сайті 104.ua для споживачів газу Хмельницької області працює уже два роки поспіль. За цей час понад 60 тис. подолян віддали перевагу дистанційному обслуговуванню у газових компаніях. Про це повідомляє прес-служба компанії.
На сьогодні цим сучасним та мобільним онлайн сервісом уже користується майже 61 тисяча споживачів газу. З початку року кількість зареєстрованих користувачів зросла на 55%.
Онлайн-сервіс "Особистий кабінет" дає можливість онлайн-оплати спожитого газу, отримання консультацій, внесення показань лічильника.
"Онлайн-сервіс Особистий кабінет дає можливість усім споживачам постійно підтримувати зв'язок із газовою компанією. Навіть у найвіддаленішому населеному пункті клієнт може створити свій акаунт на сайті 104.ua та бачити усі зміни, які відбуваються за особовим рахунком, - інформує начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Хмельницькгаз" Юлія Стрілець. – Також за необхідності наші менеджери у Центрах обслуговування клієнтів допоможуть пройти реєстрацію та нададуть вичерпні консультації".
Чималою популярністю серед споживачів в Особистому кабінеті користується послуга "Зателефонуйте мені". Споживач створює заявку із зазначеним контактним номером, за яким в найкоротший термін перетелефонує оператор Контакт-центру компанії та надасть необхідну консультацію. Цією функцією з початку року вже скористались більш як 1,5 тис.клієнтів "Хмельницькгазу".
Компанія продовжує заохочувати споживачів до активнішого використання сучасних онлайн-сервісів. Впродовж наступного тижня "Хмельницькгаз" проводить ряд промо-заходів для своїх споживачів, а також для користувачів сервісу "Особистий кабінет", які відбуватимуться в центрах обслуговування клієнтів у містах Хмельницькому, Кам’янці-Подільському, Славуті, Старокостянтинові та Волочиську.