Кожен п'ятий проданий у світі мобільний телефон був кнопковим, - дослідження
Ці пристрої, як і раніше користуються популярністю на ринках, що розвиваються
Кнопкові телефони займають 21% на світовому ринку мобільних телефонів, повідомляє Dailycomm з посиланням на дослідження Strategy Analytics.
Так, у 2016 році на ринок надійшло 396 млн звичайних кнопкових телефонів з функціями дзвінків і відправлення SMS, тоді як всього було продано 1,88 млрд мобільних телефонів.
Найбільшим виробником телефонів цієї категорії є компанія Samsung. Продавши 52,3 млн трубок, компанія зайняла частку ринку 13%.
"Експерти відзначають, що Samsung утримує лідерство завдяки глибокому присутності в роздробі і широкому модельному ряду пристроїв, які користуються невиліковним популярністю, таких як Xcover 550", - зазначає видання.
На другому місці – компанія HMD Global, що випускає пристрої під брендом Nokia. У минулому році компанія випустила 35,3 млн кнопкових телефонів, зайнявши 9% ринку.
"Фінський бренд зберігає хорошу репутацію в сегменті традиційних мобільних телефонів, за рахунок своїх зручних у використанні і недорогих моделей, таких як Nokia 230 з підтримкою двох SIM-карт", - вважають аналітики.
Трійку лідерів замкнула компанія TCL-Alcatel з показниками 27,9 млн телефонів і 7%.
"Незважаючи на втрату позицій у смартфоном сегменті, кнопкові апарати TCL-Alcatel залишаються затребуваними в Латинській Америці та інших регіонах, де покупці чутливі до цін", - коментують в компанії.
Всі інші бренди займають 70,8% ринку мобільних телефонів.
Аналітики відзначають, що незважаючи на зростання популярності смартфонів, кнопкові телефони залишаються затребуваними на ринках, що розвиваються, зокрема в Індії та Африці.
"Однак у більшості випадків кнопкові телефони приносять виробникам досить мало прибутку. Тому вендорам, таких як Nokia і Samsung, необхідно підтримувати високі обсяги поставок і жорстко контролювати рівень витрат, якщо вони хочуть зберегти рентабельність в майбутньому", - вважають експерти.
Нагадаємо, легендарний телефон Nokia 3310 повертається на ринок.