Кастрофа Ан-148 могла статися через обмороження приладів, зіткнення з землею сталося близько 11:27
Комісія Міждержавного авіаційного комітету (МАК) з розслідування катастрофи літака Ан-148 у Росії завершила в лабораторії розшифровку даних параметричного бортового самописця і провела попередній аналіз інформації. Про це зазначено на сайті МАК.
Так, причиною авіакатастрофи могло стати обморожування. приладів, що показують швидкість польоту.
"Попередній аналіз зареєстрованої інформації, а також аналіз аналогічних випадків, що мали місце в минулому, дозволяють припускати, що чинником розвитку особливої ситуації в польоті могли стати невірні дані про швидкості польоту на індикаторах пілотів, що, у свою чергу, мабуть, було пов'язано з обмерзанням ППД (приймачів повного тиску) при виключеному стані систем їх обігріву", - зазначено в звіті
Відомо, що зліт був початий близько 11:21 (час UTC). Після відриву на висоті 130-150 м був включений автопілот. На висоті 500 м автопілот відключили і літак перейшов в ручне управління пілотами.
"Особлива ситуація почала розвиватися приблизно через 2 хв 30 сек після відриву на висоті близько 1300 метрів і приладової швидкості 465-470 км/год, коли стали з'являтися розбіжності у свідченнях швидкості від МВП1 (модуль повітряних параметрів) (ППД1) лівого льотчика і МВП3 (ППД3, резервний)", - вказано у звіті.
Зіткнення ыз землею сталося близько 11:27:05 на швидкості близько 800 км/год.
Фото: МАК вивчила бортовий самописець АН-148 (mak-iac.org)
Аналіз отриманої інформації триває. Фахівці комісії з розслідування також продовжують роботу на місці падіння літака, де завершується опис місця події і збір фрагментів конструкції літака для подальших досліджень.
Нагадаємо, як раніше повідомляло РБК-Україна, 11 лютого 2018 року Росії розбився пасажирський літак Ан-148 "Саратовских авіаліній". Літак зазнав аварії після вильоту з підмосковного "Домодєдово" в Орськ. На борту перебувала 71 людина - 65 пасажирів і шість членів екіпажу. Ніхто з них не вижив.