Капіталізація Facebook вперше перевищила 200 млрд дол
Ринкова капіталізація Facebook вперше перевищила 200 млрд дол. Про це повідомляє Financial Times.
Facebook вдалося випередити за темпами зростання свого основного конкурента - Google.
8 вересня акції Facebook зросли на 0,8%, досягнувши позначки 77 дол. 89 центів за акцію. Два з половиною роки тому компанія стартувала з 38 дол. за акцію.
За обсягом капіталу Facebook тепер обходить таких ветеранів ринку, як Toyota, Coca Cola і Bank of America, практично зрівнявшись з HSBC.
Останні успіхи Facebook пов'язують у тому числі з нововведеннями зразок лічильника переглядів, зробленим для зручності рекламодавців.
Google вийшла на біржу значно раніше Facebook - у 2004р., але капіталізації в 200 млрд дол. компанія досягла лише через три роки після IPO. За останні два роки капіталізація Google досягла 400 млрд дол., однак за темпами зростання корпорація програє Facebook.
У березні Facebook представила новий формат мобільної реклами - 15-секундні відеоролики, які програються автоматично. Facebook намагається показувати рекламу в Instagram. У липні компанія почала тестувати кнопку "Купити", за допомогою якої користувач може замовити товар, що рекламується в соцмережі, не покидаючи сайт. Ця опція розрахована, насамперед, на користувачів, що заходять у Facebook зі смартфонів.
За оцінками eMarketer, частка Facebook на глобальному ринку мобільної реклами в цьому році становитиме 22,3% (у 2012р. соцмережа починала з частки 5,4%). З таким показником Facebook стає другим у світі одержувачем грошей від мобільної реклами, пропускаючи вперед лише Google, на частку якої припадає близько 50% ринку. Третім йде Twitter, але його частка оцінюється менш ніж у 3%.