Акумуляторні батареї, як і будь-які інші деталі автомобілів - не вічні. Природний і неминучий процес осипання пластин всередині АКБ призводить до того, що з часом ємність акумулятора падає. Водій може це помітити за такими ознаками, як складності з запуском двигуна або перебої в роботі деяких електричних і електронних систем авто. Іноді електронний блок керування двигуном сигналізує про проблеми, запалюючи лампочку Check Engine на приладовій панелі. У подібних випадках при підключенні діагностичного сканера на СТО можна вважати з пам'яті ЕБУ код помилки, який прямо говорить про стан акумулятора: низькому робочому струмі, відсутності заряду або інших проблемах, викликаних віком і технічним станом батареї.
Якщо настав момент, коли поратися зі старою АКБ занадто клопітно і накладно, залишається один вихід: потрібно купити акумулятор для автомобіля замість батареї, що виробила свій ресурс.
Термін служби якісних автомобільних АКБ становить не менше 4-5 років. Тому більшість водіїв рідко стикаються з необхідністю заміни батареї і не знають, як правильно вибрати акумулятор для свого автомобіля. Зустрічаються різні підходи: від «будь-який зійде» до «тільки точно такий же, який був встановлений на конвеєрі». Істина, як завжди, знаходиться десь посередині.
Нерідко головним аргументом на користь тієї чи іншої АКБ є її вартість. Для багатьох водіїв це вельми важливий фактор, враховуючи ціни на якісні акумулятори (від півтора до кількох тисяч гривень в залежності від характеристик батареї, згідно з інформацією з каталогу на сайті Oiler.ua). Але основним параметром при виборі акумулятора повинні бути його технічні характеристики.
В інструкції з експлуатації автомобіля вказані основні вимоги до акумуляторної батареї: номінальна ємність і сила струму. Характеристики нової АКБ повинні точно відповідати зазначеним параметрам. В іншому випадку неможливо забезпечити стабільні характеристики струму в бортової електромережі і коректну роботу численних електричних і електронних систем, якими оснащуються сучасні автомобілі. Якщо напруга і сила струму не відповідають значенням, рекомендованим виробником, то автомобіль працює з перебоями, а бортовий комп'ютер постійно повідомляє про помилки, запалюючи іконку Check Engine.
Крім номінальної ємності і сили струму, при виборі акумуляторної батареї для авто необхідно пам'ятати про безліч неочевидних нюансів: полярність акумулятора, габаритні розміри батареї, конструкція клем і навіть такі чинники, як спосіб кріплення АКБ під капотом або в багажнику автомобіля. Якщо вам не хочеться самостійно вивчати особливості різних батарей і на власному досвіді визначати, який акумулятор буде краще працювати на вашому автомобілі, варто скористатися безкоштовною послугою підбору АКБ на сервісних станціях мережі Oiler в Києві.
Підбираючи акумулятори для автомобілів, фахівці сервісних станцій Oiler враховують багато чинників.
Ємність батареї - це основна характеристика автомобільного акумулятора. Вона означає, скільки струму може віддати АКБ за одиницю часу, і показує максимальний запасається заряд. На малолітражні легкові автомобілі встановлюються невеликі акумулятори ємністю від 40 А · год, для великих рамних позашляховиків потрібні батареї ємністю близько 80 А · год, а вантажний і спеціальній техніці потрібні потужні АКБ на 150-200 ампер-годин.
При покупці акумулятора також необхідно враховувати особливості різних хімічних джерел струму. Наприклад, класичні свинцево-кислотні АКБ - недорогі і універсальні, але не завжди підходять для сучасних авто. В автомобілях, оснащених системою «старт-стоп», необхідно використовувати гелеві акумулятори або батареї, виготовлені за технологією AGM, які витримують збільшена кількість циклів заряду і розряду.
Крім нюансів, відомих тільки майстрам спеціалізованих СТО, при покупці акумулятора для авто необхідно керуватися звичайними правилами вибору техніки і складних пристроїв:
Купуючи АКБ в мережі сервісних станцій Oiler, ви отримуєте не тільки якісний акумулятор за розумною ціною. Тут також можна зарядити або протестувати акумулятор, замовити доставку товару по місту або здати стару АКБ на утилізацію і отримати за це гроші або знижку на придбання нової батареї.