Сьогодні отримуємо все більше запитів від міст Київської області та регіонів України з проханням допомогти впровадити принципи інноваційного формату адмінпослуг на місцях. Про це повідомив ініціатор проекту, перший заступник голови Київської обласної державної адміністрації Лев Парцхаладзе.
"Попит на якісні адміністративні послуги назрів вже давно, але раніше не було альтернативи існуючій системі. Сьогодні вона є, і успішно працює на базі документ-сервісу "ГОТОВО!". Перевагами нового сервісу вже скористалися понад 15 тисяч людей – не лише жителів Київщини, інших областей, але й іноземців. Відгуки позитивні. Місцева влада звертаються до нас з проханням допомогти реалізувати подібний проект у себе. Зараз у роботі запити на відкриття 9 таких центрів по Київській області", - повідомив він.
Парцхаладзе переконаний, що впровадження принципово нового формату надання якісних адмінпослуг – найбільш ефективний інструмент адміністративної реформи децентралізації в країні.
Він підтвердив, що готовий ділитися досвідом "ГОТОВО!" не тільки в межах області, але й з колегами з інших регіонів.
"У нас прописаний повний звід стандартів роботи, розроблено унікальне програмне забезпечення, завдяки якому надати багато послуг можемо протягом 15-30 хвилин. Документ-сервіс легко масштабується і адаптується до регіональної специфіки. І практика підтверджує, що вона затребувана по всій Україні. Ми готові підтримати колег на шляху впровадження цього інноваційного рішення, поділитися напрацьованим досвідом. Тому що децентралізація та якісні держпослуги – серйозні проекти перетворення країни, які вимагають об'єднання зусиль", - сказав він.
Відзначимо, що документ-сервіс "ГОТОВО!" - сучасний центр з надання адмінпослуг, який влітку 2016 р. відкрився в Києві на Печерську. На даний момент тут на основі принципів прозорості, оперативності і комфорту відвідувачів надає близько 200 видів послуг (у тому числі, держреєстрація нерухомості, юридичних осіб і фізосіб-підприємців, оформлення закордонних паспортів, послуги у сфері земельних відносин, архітектури та будівництва, а також реєстрація шлюбів та ін.).