Експортний бренд базується на бренді UkraineNow
В Кабінеті міністрів України сьогодні, 18 вересня 2018 року, презентували експортний бренд України. Про це повідомляє "Урядовий портал".
Як зазначається, за допомогою експортного бренду українські товари та послуги будуть просуватися на міжнародні ринки.
"Експортний бренд допоможе покупцям по всьому світу краще впізнавати українську продукцію. Це зможе об'єднати різні за асортиментом і типом товари та послуги під єдину візуальну концепцію та стилістику", - заявив у ході презентації перший віце-прем’єр-міністр - міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів, зазначивши, що експортний бренд базується на бренді UkraineNow.
Як повідомляється, бренд країни та експортний бренд мають спільну тему, однак різні практичні завдання. Так, UkraineNow позиціонує Україну через комунікацію повідомлень про загальнонаціональні цінності, якість життя, інвестиційні можливості, культуру і туризм. Тоді як експортний бренд презентує Україну як вигідного торгового партнера, що продає якісну, автентичну, інноваційну та креативну продукцію.
Нагадаємо, раніше РБК-Україна повідомляло, що у травні поточного року Кабінет міністрів схвалив розроблений спільно з експертним середовищем бренд Ukraine NOW ("Україна ЗАРАЗ") для позиціонування України в світі.
Додамо, за словами президента України Петра Порошенка, частка Європейського союзу (ЄС) в зовнішній торгівлі України досягла 42%.