Кабінет міністрів України затвердив технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Про це йдеться у постанові уряду № 927 від 1 серпня 2013 р.
Кабінет міністрів України затвердив технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Про це йдеться у постанові уряду № 927 від 1 серпня 2013 р.
"Затвердити технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та план заходів з його застосування, що додаються. Визначити Міністерство енергетики та вугільної промисловості відповідальним за застосування технічного регламенту, затвердженого цією постановою, та подання на призначення органів з оцінки відповідності у сфері його діяльності центральному органу виконавчої влади з питань оцінки відповідності", - йдеться в документі.
Згідно з додатком, за екологічними показниками встановлено такі екологічні класи автомобільних бензинів: Євро3, Євро4, Євро5.
Автомобільні бензини можуть містити барвники та речовини-маркери. Можливе додавання до автомобільних бензинів добавок (присадок), біоетанолу, етил-трет-бутилового етеру, які не погіршують експлуатаційних показників палива, не впливають негативно на екологічні, енергетичні та економічні показники двигунів, що підтверджено результатами випробувань, та допущені до застосування в установленому порядку.
Також за екологічними показниками встановлено такі екологічні класи дизельного палива: Євро3, Євро4, Євро5.
Дизельне паливо також може містити барвники та речовини-маркери. Можливе додавання до дизельного палива добавок (присадок), добавок на основі метилових/етилових естерів жирних кислот, які не погіршують експлуатаційних показників палива, не впливають негативно на екологічні, енергетичні та економічні показники двигунів, що підтверджено результатами випробувань, та допущені до застосування в установленому порядку.
Суднові палива можуть містити добавки (присадки), добавки на основі метилових/етилових естерів жирних кислот, які не погіршують експлуатаційних показників палива, не впливають негативно на екологічні, енергетичні та економічні показники двигунів, що підтверджено результатами випробувань, та допущені до застосування в установленому порядку.
Також з 1 січня 2017 р. забороняється виробництво і введення в обіг суднових палив з вмістом сірководню більше ніж 0,0002%
Котельні палива (мазути) 15. Котельні палива (мазути) повинні відповідати вимогам, наведеним у додатку 5 до цього Технічного регламенту.
Можливе додавання до котельних палив (мазутів) добавок (присадок), добавок на основі метилових/етилових естерів жирних кислот, що не погіршують експлуатаційних та екологічних показників палива та допущені до застосування в установленому порядку.
З 1 січня 2017 р. забороняється виробництво і введення в обіг котельних палив (мазутів) із вмістом сірки більше ніж 1 відсоток масовий.
Крім того, згідно з документом, до котельного палива можливе додавання до котельного палива рідкого (палива пічного побутового рідкого) добавок (присадок), добавок на основі метилових/етилових естерів жирних кислот, які не погіршують експлуатаційних та екологічних показників палива та допущені до застосування в установленому порядку.
З 1 січня 2017 р. забороняється виробництво і введення в обіг котельного палива рідкого (палива пічного побутового рідкого) з вмістом сірки більше ніж 1% масовий.
У той же час вимоги цього технічного регламенту не поширюються на палива, які мають гарантійний строк зберігання більш як 1 рік, що виробляють та/або постачають згідно з державним замовленням; палива, які споживають для власних виробничо-технологічних потреб на нафто- та газовидобувних майданчиках; автомобільні бензини з об'ємною часткою біоетанолу більш як 10%; дизельні палива з об'ємною часткою метилових/етилових естерів жирних кислот більш як 7%.
Постанова набирає чинності через шість місяців з дня опублікування.