Кабмін затвердив технічний регламент вимог до бензинів, дизельного палива, суднових та котельних палив
Кабінет міністрів України затвердив технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Про це йдеться у постанові уряду № 927 від 1 серпня 2013 р.
"Затвердити технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та план заходів з його застосування, що додаються. Визначити Міністерство енергетики та вугільної промисловості відповідальним за застосування технічного регламенту, затвердженого цією постановою, та подання на призначення органів з оцінки відповідності у сфері його діяльності центральному органу виконавчої влади з питань оцінки відповідності", - йдеться в документі.
Згідно з додатком, за екологічними показниками встановлено такі екологічні класи автомобільних бензинів: Євро3, Євро4, Євро5.
Автомобільні бензини можуть містити барвники та речовини-маркери. Можливе додавання до автомобільних бензинів добавок (присадок), біоетанолу, етил-трет-бутилового етеру, які не погіршують експлуатаційних показників палива, не впливають негативно на екологічні, енергетичні та економічні показники двигунів, що підтверджено результатами випробувань, та допущені до застосування в установленому порядку.
Також за екологічними показниками встановлено такі екологічні класи дизельного палива: Євро3, Євро4, Євро5.
Дизельне паливо також може містити барвники та речовини-маркери. Можливе додавання до дизельного палива добавок (присадок), добавок на основі метилових/етилових естерів жирних кислот, які не погіршують експлуатаційних показників палива, не впливають негативно на екологічні, енергетичні та економічні показники двигунів, що підтверджено результатами випробувань, та допущені до застосування в установленому порядку.
Суднові палива можуть містити добавки (присадки), добавки на основі метилових/етилових естерів жирних кислот, які не погіршують експлуатаційних показників палива, не впливають негативно на екологічні, енергетичні та економічні показники двигунів, що підтверджено результатами випробувань, та допущені до застосування в установленому порядку.
Також з 1 січня 2017 р. забороняється виробництво і введення в обіг суднових палив з вмістом сірководню більше ніж 0,0002%
Котельні палива (мазути) 15. Котельні палива (мазути) повинні відповідати вимогам, наведеним у додатку 5 до цього Технічного регламенту.
Можливе додавання до котельних палив (мазутів) добавок (присадок), добавок на основі метилових/етилових естерів жирних кислот, що не погіршують експлуатаційних та екологічних показників палива та допущені до застосування в установленому порядку.
З 1 січня 2017 р. забороняється виробництво і введення в обіг котельних палив (мазутів) із вмістом сірки більше ніж 1 відсоток масовий.
Крім того, згідно з документом, до котельного палива можливе додавання до котельного палива рідкого (палива пічного побутового рідкого) добавок (присадок), добавок на основі метилових/етилових естерів жирних кислот, які не погіршують експлуатаційних та екологічних показників палива та допущені до застосування в установленому порядку.
З 1 січня 2017 р. забороняється виробництво і введення в обіг котельного палива рідкого (палива пічного побутового рідкого) з вмістом сірки більше ніж 1% масовий.
У той же час вимоги цього технічного регламенту не поширюються на палива, які мають гарантійний строк зберігання більш як 1 рік, що виробляють та/або постачають згідно з державним замовленням; палива, які споживають для власних виробничо-технологічних потреб на нафто- та газовидобувних майданчиках; автомобільні бензини з об'ємною часткою біоетанолу більш як 10%; дизельні палива з об'ємною часткою метилових/етилових естерів жирних кислот більш як 7%.
Постанова набирає чинності через шість місяців з дня опублікування.