Відповідна постанова опублікована на урядовому порталі
Кабінет міністрів України встановив порядок видачі свідоцтв про право вивезення культурних цінностей. Про це свідчить постанова №963 від 25 листопада, опублікована на сайті Кабміну.
Так, в документі визначено порядок видачі свідоцтва на право вивезення (тимчасового вивезення) культурних цінностей або відмови в його видачі, переоформлення, видачі дубліката, анулювання.
Згідно з постановою, суб'єкт господарювання, який має намір вивезти або тимчасово вивезти з території України культурні цінності, або уповноважена ним особа повинні подати письмову заяву про видачу свідоцтва в центр надання адміністративних послуг. За результатами розгляду заяви про видачу свідоцтва та доданих до неї документів Міністерство культури видає свідоцтво разом з примірником фотографій культурних цінностей або мотивовану відмову у видачі свідоцтва.
Відзначається, що якщо свідоцтво надає право на тимчасове вивезення цінностей, то в ньому вказується термін, на який вивіз дозволено.
У разі усунення причин, що стали підставою для відмови у видачі свідоцтва, суб'єкт господарювання подає в центр надання адмінпослуг заяву про видачу свідоцтва, необхідні документи, у тому числі підтверджують усунення причин, що стали підставою для відмови у видачі свідоцтва. Повторний розгляд документів Міністерство культури здійснюється у строк, що не перевищує 5 робочих днів з дня їх отримання.
Нагадаємо, Кабмін затвердив порядок формування Державною службою фінансового моніторингу переліку осіб, які пов'язані з тероризмом або щодо яких застосовано міжнародні санкції.