Кабмін встановив порядок видачі свідоцтв про право вивезення культурних цінностей
Відповідна постанова опублікована на урядовому порталі
Кабінет міністрів України встановив порядок видачі свідоцтв про право вивезення культурних цінностей. Про це свідчить постанова №963 від 25 листопада, опублікована на сайті Кабміну.
Так, в документі визначено порядок видачі свідоцтва на право вивезення (тимчасового вивезення) культурних цінностей або відмови в його видачі, переоформлення, видачі дубліката, анулювання.
Згідно з постановою, суб'єкт господарювання, який має намір вивезти або тимчасово вивезти з території України культурні цінності, або уповноважена ним особа повинні подати письмову заяву про видачу свідоцтва в центр надання адміністративних послуг. За результатами розгляду заяви про видачу свідоцтва та доданих до неї документів Міністерство культури видає свідоцтво разом з примірником фотографій культурних цінностей або мотивовану відмову у видачі свідоцтва.
Відзначається, що якщо свідоцтво надає право на тимчасове вивезення цінностей, то в ньому вказується термін, на який вивіз дозволено.
У разі усунення причин, що стали підставою для відмови у видачі свідоцтва, суб'єкт господарювання подає в центр надання адмінпослуг заяву про видачу свідоцтва, необхідні документи, у тому числі підтверджують усунення причин, що стали підставою для відмови у видачі свідоцтва. Повторний розгляд документів Міністерство культури здійснюється у строк, що не перевищує 5 робочих днів з дня їх отримання.
Нагадаємо, Кабмін затвердив порядок формування Державною службою фінансового моніторингу переліку осіб, які пов'язані з тероризмом або щодо яких застосовано міжнародні санкції.