Дозвіл на один і той самий вид робіт видаватиметься Мінприроди один раз і буде безстроковим
Уряд спростив процедуру отримання дозволів на здійснення експлуатаційного днопоглиблення в морських портах. Про це йдеться у повідомленні "Урядового порталу".
"Відтепер дозвіл на проведення експлуатаційного днопоглиблення в морських портах видаватиметься Мінприроди один раз і буде безстроковим, якщо паспортні технічні характеристики акваторії порту чи каналу, технологічні рішення та умови виконання робіт є незмінними", - йдеться у повідомленні.
Як повідомляється, раніше дозвіл на один і той самий вид робіт потрібно було оформлювати щоразу, коли з'являлася потреба підтримки глибини на належному рівні. Погоджувати його мали шість різних органів влади та держустанов. У більшості випадків на отримання дозволу потрібно було більше часу, ніж на проведення самих робіт.
Зазначається, що надмірна бюрократизація процедури призводила до того, що експлуатаційне днопоглиблення у морських гаванях України проводилося несвоєчасно. Нововведення покликане усунути затримки, а також підвищити конкурентоздатність портів та їх пропускну спроможність.
"Усунення бюрократичних перепон надасть можливість вчасно проводити роботи, аби підтримувати в належному стані акваторії в морських портах і на підхідних каналах. Крім того, запровадження спрощеної процедури днопоглиблення означає суттєву економію державних коштів і часу. Якщо, наприклад, у 2014 році на отримання дозволу потрібно було мінімум 6 місяців, зараз цей термін скоротиться до одного місяця. Ми розраховуємо на те, що нововведення дозволить створити більш привабливі умови для судно- та вантажовласників", - зазначив заступник Міністра інфраструктури Юрій Васьков.
Повідомляється, що спрощення порядку отримання документів для виконання днопоглиблювальних робіт було ініційоване Міністерством інфраструктури та підтримане Мінприроди. Відтепер ця процедура визначається постановою КМУ №574 "Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на проведення робіт на землях водного фонду" від 30 липня 2015 р. Постанова набула чинності з дня опублікування, 15 серпня 2015 р.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що інфраструктура морських портів зношена на 80%.