Про це свідчить відповідний законопроект
Кабінет міністрів пропонує Верховній Раді України вдвічі підвищити штрафи за перевезення більшої кількості пасажирів, ніж вказано в технічних характеристиках автобуса або реєстраційних документах на нього. Про це свідчить відповідний законопроект №4683.
"Перевезення водіями пасажирів понад максимальну кількість, передбачену технічною характеристикою транспортного засобу або визначену в реєстраційних документах на такий транспортний засіб, — тягне за собою накладення штрафу від двадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян", - сказано в проекті закону.
Зазначимо, що наразі за вказане порушення водіїв можуть оштрафувати на суму від 10 до 15 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (один такий мінімум – 17 гривень).
Також пропонується ввести новий штраф за невиконання вимог посадових осіб "Укртрансбезпеки" про зупинку комерційного транспортного засобу.
“Невиконання водіями вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті про зупинку комерційного транспортного засобу — тягне за собою накладення на водія комерційного транспортного засобу штрафу від сімдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян", - зазначається в тексті законопроекту.
Крім того, документом пропонується передбачити забезпечення чесних умов конкуренції завдяки однаковому застосуванню спільних правил допуску до діяльності оператора вантажних та/або оператора пасажирських автомобільних перевезень; використання реєструвального обладнання (тахографів) на автотранспорті; установлення мінімальних вимог щодо організації робочого часу для поліпшення здоров’я та забезпечення безпеки осіб, які здійснюють автотранспортну діяльність, покращення безпеки на дорогах.
Також пропонується створення системи періодичної підготовки водіїв автотранспортних засобів для надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів, яка базується на набутті необхідних знань з правового забезпечення надання послуг; запровадження чітких, спільних з країнами-учасницями ЄС правил щодо часу керування, перерв та періодів відпочинку водіїв , залучених до здійснення національних і міжнародних автомобільних перевезень, шляхом впровадження скоординованих дій між Україною та країнами-учасницями ЄС відповідно до принципу пропорційності.
Нагадаємо, ВРУ планує посилити адміністративну відповідальність за водіння в нетверезому вигляді. Відповідний законопроект №4373 за основу підтримали 254 депутата ВР.