Гройсман пообіцяв зробити з контакт-центру сучасний call-центр
Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман заявив, що Кабінет міністрів планує модернізувати Урядовий контактний центр найближчим часом. Про це прем'єр повідомив у Facebook.
"Важливо, щоб у людей було куди звернутися з питаннями, які їх хвилюють, і щоб вони отримали на ці питання відповідь, а якщо потрібно - допомогу. Саме тому найближчим часом ми плануємо здійснити модернізацію Урядового контактного центру, перетворити його на сучасний call-центр, щоб кожен дзвінок був зафіксований, а кожне звернення було якісно пророблене", - заявив Гройсман після відвідування контакт-центру.
Прем'єр-міністр порадив усім чиновникам час від часу сидіти на "гарячій лінії" або в регіональному call-центрі і говорити з людьми. За його словами, йому особисто довелося відповідати на питання і у сфері охорони здоров'я, і по пенсіях, дорогах, соціальному забезпеченню, байдужості місцевих чиновників, особистих проблемах і складних життєвих ситуаціях.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Володимир Гройсман виступив за проведення спеціального засідання Кабінету міністрів України з питання полегшення доступу бізнесу до фінансових ресурсів.