За словами заступника міністра економіки ринок Китаю недооцінений українським бізнесом
Кабінет міністрів готується до експансії ринків, на яких українська продукція слабо представлена. Про це повідомила заступник міністра економіки-торговий представник України Наталія Микольська в ході Міжнародного економічного форму у Львові, повідомляє кореспондент РБК-Україна.
За словами Микольської, мова йде про ринки Африки, Китаю, Японії, Канади і США, а також Європи, зокрема, Німеччини. У цих країнах Міністерство економіки і торгівлі має намір запустити роботу торгових місій.
"Африка-дуже важливий партнер, куди ми направимо наші ресурси. Кенія для нас є дуже важливою країною для збуту переробленої продукції плюс продукції машинобудування. Звичайно, у нас там є конкуренція і це Китай, але ми знаємо, які в нас є конкурентні переваги з Китаєм", - заявила Микольська.
Також заступник міністра уточнила, що на ринку Африки планується запустити дві торгові місії.
Що стосується Китаю, Микольська зазначила, що потенціал ринку Китаю недооцінений українськими підприємствами.
"Якщо б все спрацювало, ми наростили експорт на 2 млрд доларів. Це мега-великий ринок і є величезний інтерес до китайським інвесторам, - уточнила вона.
При цьому заступник міністра підкреслила, що Україна не має наміру відмовлятися від товарів, що приносять валютну виручку в бюджет країни.
"І тут ми говоримо про нарощування частини переробки товарів, але не відмовляємося від товарів, які нам дають фінансову подушку і приносять валютну виручку в країну", - резюмувала Наталія Микольська.
Нагадаємо, Порошенко назвав 2016 рік "переломним" для української економіки.