Міністр транспорту та зв'язку Костянтин Єфименко ініціює побудову вантажних терміналів на залізниці. Про це повідомляє прес-служба Міністерства транспорту та зв'язку.
Таким чином, контейнер, який раніше перевозився автомобільним транспортом, зможе легко транспортуватися і залізницею. Це дозволить розвантажити автомобільні дороги, зменшити плату за перевезення та покращити екологічну ситуацію.
«Залізниця повинна навчитися мобільно реагувати на змінну кон'юнктуру ринку. Так розвивається ситуація, що за останні 20 років великих гравців не з'явилося - хоча малий та середній бізнес доволі активно розвиваються. Тому залізниці повинні мати відповіді на ці виклики, повинні перелаштовуватися на роботу з малими обсягами вантажів - по 1-2 вагони, - наголосив міністр. - Звичайно, більше такі обсяги прийнятні для автомобільного транспорту, однак для держави вигідніше розвивати саме залізничне перевезення. Адже це покращення екологічної ситуації та збереження автошляхів».
Логістичні центри працюватимуть за єдиною системою функціонування залізничного й автомобільного транспорту, що дозволить доставляти вантаж за принципом «від дверей до дверей». При цьому на одній станції зможуть функціонувати кілька терміналів із розвантаження та завантаження.
Здійснювати комбіновані перевезення за допомогою терміналів залізничники зможуть як власними силами (УДЦТС «Ліски» має свій парк авто), так і спільно з автомобілістами. При цьому автомобільна складова, наприклад, із 500 км скоротиться до 20-30 км (від клієнта до терміналу та від терміналу до клієнта).