Винайти маркетинг заново: у Києві в одинадцяте пройде Український маркетинг-форум
3–4 квітня в Києві відбудеться XI Український маркетинг-форум (до 2018 року - Український форум маркетинг-директорів) - подія, яка створюється за безпосередньої участі експертів з різних областей діяльності та щорічно збирає провідних фахівців у сфері маркетингу, комунікацій, брендингу та реклами для обміну ідеями й обговорення свіжих маркетингових стратегій. Цього року захід відвідають близько 800 професіоналів, щоб поговорити про стратегії на новій швидкості й обговорити найактуальніші підходи в маркетингу, які покликані відповісти на виклики для сучасного бізнесу в епоху цифрової трансформації.
"Світ стає все більш непередбачуваним: споживчі переваги, ринки та інструменти маркетингу змінюються настільки швидко, що часто компанії не встигають повністю усвідомити цю трансформацію, - зазначає продюсер Українського маркетинг-форуму Ірина Бондаренко. - У цьому році ми говоритимемо про те, що маркетинг, яким ми його знали ще 10 років тому, вже зовсім неактуальний і потрібно вчитися створювати стійку диференціацію бренду в digital-епоху, щоб залучити аудиторію мілленіалів, яка набирає силу, та покоління Z".
XI Український маркетинг-форум проходитиме на трьох сценах у рамках трьох програм: Big Marketing Talks - яскрава програма на головній сцені, присвячена ключовим темам і кейсам року, а також аналізу важливих викликів; Expert`s Corner - професійні рефлексії та вузькі теми, які будуть цікаві більш підготовленій маркетинговій аудиторії; "Майстерні" - освітня програма в малому залі (майстер-класи, присвячені головним темам року, а також важливим soft skills, необхідним для ефективного управління й особистісного розвитку).
Серед кейноут-спікерів 2018 року - власник незалежної креативної компанії Fedoriv Андрій Федорів (Київ), провідний європейський експерт у сфері створення та впровадження маркетингових стратегій, CEO Macroscope Consulting Гарретт Джонстон (Дублін), серійний ІТ-підприємець, CEO & co-founder TemplateMonster Давид Браун (Київ), senior engagement manager консалтингової фірми Prophet Артур Арутюнян (Лондон).
Досвідом українських компаній і брендів у маркетингу на новій швидкості поділяться CEO COMFY Ігор Хижняк, засновник і CEO фестивалю Ulichnaya Eda Роман Тугашев, в. о. генерального директора ПАТ "Укрпошта" Ігор Смілянський, CEO prom.ua Іван Портной, генеральний директор StarLight Sales і StarLight Brand Content Андрій Партика, креативний директор агентства Banda Павло Вржещ, CEO Newsfront PR Agency Володимир Дегтярьов і багато інших.
Цього року Український маркетинг-форум пропонує своїм учасникам одразу декілька нових форматів. Уперше для власників і керівників, які приймають стратегічні рішення, 3 квітня передбачено проведення окремої закритої програми. Учасники секції "Стратегії, які "пробивають стелю" в Україні та світі" у форматі стратегічного баттла пройдуть шлях пошуку ідеї та створення стратегії, познайомляться з досвідом іноземної компанії, яка змінила стратегію в Україні та вийшла на рівень стратегічних перетворень свого глобального офісу, а також почують кейси від представників компаній, які трансформували свої стратегії незвичайним чином. Потрапити на цю секцію учасники форуму зможуть лише за запрошенням оргкомітету та експертної ради. Крім того, у рамках спецтеми Brands in Culture вперше буде проходити обговорення брендів як агентів змін. Учасники секції зможуть дізнатися, які переваги це надасть бренду, яка небезпека чекає на цьому шляху й які вимоги такий підхід висуває до маркетологів.
Форум стартує з небаченого grand opening-шоу, яке надасть учасникам метафору для цілісного сприйняття програми. У виставковій зоні відбудеться демонстрація маркетингових продуктів і технічних новинок. У рамках заходу працюватиме найкращий майданчик для пошуку фахівців: на ярмарку вакансій компанії зможуть розповісти учасникам форуму про доступні в них маркетингові вакансії.
Генеральним партнером XI Українського маркетинг-форуму цього року виступила компанія Grande Affiche, яка протягом 14 років успішно працює на українському ринку у сфері виробництва друкованої продукції різного класу - від візиток, каталогів і банерів до гігантських брандмауерів.
Приймає форум конгресно-виставковий центр "Парковий" -мультифункціональний комплекс міжнародного класу з ультрасучасною технічною базою, яка дозволяє реалізувати найскладніші та найвимогливіші івент-проекти в Україні.
Зареєструватися для участі в XI Українському маркетинг-форумі можна на сайті: www.marketingforum.com.ua