20% клієнтів "Івано-Франківськгазу" вже оцінили переваги "Особистого кабінету"
За 2 роки близько 20% клієнтів ПАТ "Івано-Франківськгаз" уже зареєструвалися на сайті 104.ua і змогли оцінити переваги користування послугою "Особистий кабінет". Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.
Наголошується, що найпопулярнішою функцією "Особистого кабінету" є передача показань лічильника. Щомісяця через онлайн-сервіс дані приладів обліку до газорозподільної компанії направляють 17% споживачів. Показання лічильників відразу потрапляють в автоматизовану базу. Крім того, споживач може в "Особистому кабінеті" побачити поточний баланс, а також завантажити рахунок.
"Нещодавно, для зручності наших клієнтів, були розширені функціональні можливості онлайн-кабінету: додано спеціальну кнопку з піктограмою "Зателефонуйте мені". Натиснувши її та підтвердивши номер свого мобільного телефону, споживачеві подзвонить спеціаліст Контакт-центру газового господарства, який надасть кваліфіковані відповіді на поставлені запитання", - розповідає начальник клієнтського сервісу ПАТ "Івано-Франківськгаз" Юрій Колодій.
У минулому році ПАТ "Івано-Франківськгаз" ввело ще два додаткові сервіси, через які споживач може передати показання лічильника газу та дізнатися свій баланс. Мова йде про короткий номер для відправки повідомлення голосової системи IVR.