"Івано-Франківськгаз Збут": 180 тисяч споживачів вирішують газові питання онлайн
Кожного дня новими користувачами онлайн-сервісів компанії стають більше 100 прикарпатців
За липень Контакт-центр "Івано-Франківськгаз Збуту" опрацював понад 15 тис. письмових звернень. Левова їх частка – це стан особового рахунку. Ще майже 180 тис. клієнтів компанії вирішували свої газові питання через онлайн-сервіси компанії.
Про це повідомляє прес-служба " Івано-Франківськгаз Збуту".
"Завдання "Івано-Франківськгаз Збуту" не лише забезпечити споживачам газопостачання 24/7, а й створити зручні сервіси для комунікації. Тому ми постійно удосконалюємо та створюємо нові сервіси задля зручності наших клієнтів", - розповідає начальник відділу продажів фізичним особам ТОВ "Івано-Франківськгаз Збут" Леся Хараїм.
У прес-службі зазначили, що контакт-центр ТОВ "Івано-Франківськгаз Збут" є одним з ключових каналів взаємодії газопостачальної компанії зі споживачами. "Він працює з 2015 року щоденно, 7 днів на тиждень, з 8.00 до 20.00 год. Телефонуючи в контакт-центр, споживачі компанії можуть вирішити усі питання, що стосуються нарахування, стану особового рахунку та навіть замовити довідку", - йдеться у повілдомленні.
Також, за словами прес-служби, ТОВ "Івано-Франківськгаз Збут" створив для побутових споживачів газу п’ять зручних онлайн-сервісів: особистий кабінет на сайті 104.ua, чат-боти Telegram 7104ua, Viber 7104ua, мобільні додатки 104Mobile, 104Mobile Light, які дають змогу безконтактно: звіряти стан особового рахунку; отримувати електронний рахунок;контролювати зарахування оплати на особовий рахунок; переглядати історію платежів; здійснювати онлайн-розрахунки за спожитий газ.
"Кожного дня новими користувачами онлайн-сервісів ТОВ "Івано-Франківськгаз Збут" стають більше 100 прикарпатців", - йдеться у повідомленні.