Основними причинами звернень є витоки газу
З початку цього року аварійна служба 104 "Івано-Франківськгазу" опрацювала майже 7 тис. викликів різного рівня небезпеки. В середньому за одну добу АДС отримує 90 звернень. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Основними причинами звернень серед споживачів Прикарпаття є витоки газу - 91%. Решта викликів пов’язані з механічними пошкодженнями та несправністю газових приладів і обладнання.
"В нас працює 16 аварійно-диспетчерських служб. Щороку на їх адресу надходить близько 21 780 викликів різного рівня небезпеки Найбільше викликів надходить в опалювальний сезон. До прикладу, якщо в теплий період ми отримуємо 4047 заявок, то взимку їх кількість зростає на 51%", - говорить начальник АДС АТ "Івано-Франківськгаз"Сергій Прокопенко.
За словами прес-служби, зростання кількості викликів в опалювальний сезон зумовлено самовільним встановленням споживачами газових приладів для обігріву приміщень, втручанням в конструкцію системи газопостачання та газових приладів, а також їх неналежний технічний стан.
"Від професійних навичок членів АДС часто залежить життя та здоров’я людей. Тому бригади "104" постійно удосконалюють свої фахові навички в реальних умовах: приймають участь у змаганнях газових аварійних служб, а також у тренувальних навчаннях з іншими службами екстреного реагування", - йдеться у повідомленні.
У прес-службі зазначили, що аварійно-диспетчерська служба "Івано-Франківськгазу" працює 24 години на добу, сім днів на тиждень. "Екстрені служби команії працюють цілодобово навіть під час карантину. Тож якщо ви відчули запах газу у квартирі, потрібно негайно викликати аварійну службу за номером "104", а до прибуття бригади діяти за вказівками диспетчера", - йдеться у повідомленні.