"Івано-Франківськгаз" відкрив сучасний центр обслуговування клієнтів
15 вересня в Івано-Франківську відкрився перший на Прикарпатті сучасний центр обслуговування клієнтів газового господарства. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.
Як наголошується, відкриття ЦОК є черговим етапом реалізації комплексної програми Івано-Франківськгазу з розвитку клієнтського сервісу. У Центрі впроваджена автоматизована "електронна черга", програмне забезпечення якої дозволяє оптимально розподілити клієнтські потоки і зменшити час очікування споживача в черзі. До того ж електронні табло і голосові повідомлення інформують клієнтів в операційному залі про наявність і номери вільних менеджерів.
Обслуговувати споживачів будуть 14 кваліфікованих операторів.
"Головна мета відкриття Центру - стати ближчими до споживачів, спростити зв'язок між газовою компанією і користувачами природним газом. Тепер, в одному приміщенні клієнти компанії зможуть вирішити ряд питань - починаючи від консультацій по особовому рахунку, здійснення оплати за газ, закінчуючи оформленням документів на підключення до газової мережі, газових приладів, їх ремонті тощо", - розповідає голова правління ПАТ "Івано-Франківськгаз" Віталій Шульга.