Іспанська група Inditex виведе на український ринок свій єдиний бренд, який спеціалізується на реалізації товарів для дому - Zara Home. Вчора стало відомо, що перший такий магазин відкриється в Києві в ТРЦ Respublika.
Іспанська група Inditex виведе на український ринок свій єдиний бренд, який спеціалізується на реалізації товарів для дому - Zara Home. Вчора стало відомо, що перший такий магазин відкриється в Києві в ТРЦ Respublika. Згідно з повідомленням, Inditex Group підписала договір оренди 478 кв. м в київському ТРЦ Respublika. Відкриття магазину заплановано на кінець 2014 року, повідомили вчора в "Українській торговій гільдії" (здає площі в ТРЦ). За даними компанії, на майданчику група відкриє свій перший в Україні магазин з продажу товарів для будинку Zara Home. В його асортименті будуть представлені текстиль, предмети декору, прилади для сервірування столу, аксесуари для ванн та інше.
Мережа Zara Home почала роботу в 2003 році і на сьогоднішній день об'єднує 388 магазинів у 42 країнах світу. Вона входить до іспанської групи Inditex (Industria de Diseco Textil), яка управляє 6,249 тис. магазинами в 86 країнах. Остання володіє торговими марками Zara, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho, Massimo Dutti та Uterque. Виручка групи за 2012 рік склав 15,9 млрд євро, чистий прибуток - 2,4 млрд євро. Засновник Inditex Амансіо Ортега займає третє місце в рейтингу найбагатших людей світу за версією Forbes зі статком у 57 млрд. дол.
Виведення на український ринок Zara Home говорить про те, що Inditex задоволена результатами роботи в Україні і вважає її ринок перспективним, зазначає експерт профільного видання RetaiNet Олександр Ланецький. За його словами, магазини відкриваються тільки в великих торгових центрах з хорошою локацією.
"Якісних торгових площ на ринку нерухомості не так багато. І, враховуючи, що в найближчі пару років буде відкрито два-три об'єкти, можна сказати, що темпи розвитку Zara Home будуть стриманими", - заявляє директор департаменту торговельної нерухомості Colliers International в Україні Наталія Кравець.
На думку заступника президента асоціації одежного і взуттєвого роздрібного ринку Олександра Фіалки, на сьогоднішній день ніша товарів для будинку практично не зайнята. "Основним конкурентом в цьому сегменті стане мережа Butlers", - вважає він.
В Україні Butlers (десять магазинів) працює за франшизою. Її партнером виступає компанія Zeebra, що належить одному із співвласників компанії Maratex Дмитро Єрмоленко. "На ринку існує досить місця для конкуренції.
Тому вихід Zara Home не позначиться на продажах наших магазинів. До того ж асортиментний акцент у нас різний",- зазначає операційний директор Zeebra Георгій Шалдирван. За його словами, якщо в асортименті Zara Номі акцент зроблений на текстильні лінії, то в Butlers - на посуд, декор, деталі меблів та подарунки.
Враховуючи те, що Zara Home працює в ціновому сегменті "середній плюс", зараз не найкращий час для виведення бренда, вважають експерти. "За останній рік темпи зростання доходів населення знижуються. Враховуючи нинішню економічну і політичну ситуацію в країні, складно щось прогнозувати",- зазначає Наталія Кравець.
Згідно з даними Держстату, в і кварталі 2013 року зростання доходів населення склав 7,3% до аналогічного періоду 2012 року, у II кварталі - 4,5%, а в III кварталі - 1,8%. Темпи зростання роздрібних продажів також скоротилися. Якщо в 2012 році продажі збільшилися на 15,9% (до 2011 року), то в 2013 році даний показник склав 9,5%.