Apple Inc скоротила замовлення на екрани для свого смартфону iPhone 5 майже вдвічі через низький попит на гаджет, повідомило Reuters з посиланням на японський бізнес-щоденник Nikkei в понеділок, 14 січня.
Apple Inc скоротила замовлення на екрани для свого смартфону iPhone 5 майже вдвічі через низький попит на гаджет, повідомило Reuters з посиланням на японський бізнес-щоденник Nikkei в понеділок, 14 січня.
Apple попросила своїх постачальників - Japan Display Inc, Sharp Corp і LG Display Co Ltd - знизити поставки ключових комплектуючих до 65 млн одиниць в поточному кварталі, йдеться в статті, повідомляє телеканал "Росія-24".
Reuters відзначає, що зменшення замовлення - звичайна практика. Найчастіше компанії розміщують попереднє замовлення з запасом, а потім коригують обсяг поставок виходячи з ринкового попиту.
Читайте також: Apple очолила список найбільш інноваційних компаній у світі
Отримати коментарі Apple виданню поки не вдалося.
Нагадаємо, iPhone 5 має ідентифікатори "iPhone 5.1" і "iPhone 5.2" і працює на базі операційної системи iOS 6. Компанія Apple запустила в продаж iPhone 5 у вересні 2012 р. Згідно з планом, наступний айфон буде випущений в середині 2013 р. За неофіційними даними, компанія вже приступила до тестування нового гаджета.
Аналітик Пітер Місек раніше прогнозував, що новий iPhone з'явиться вже в червні, перервавши традицію останніх років. За словами експерта, пристрій отримає новий "super екран HD/камеру, кращу батарею і підтримку NFC".
Читайте також: У Китаї продано 2 млн смартфонів iPhone 5 за три дні
Apple - американська компанія, яка займається виробництвом програмного забезпечення, персональних комп'ютерів, плеєрів і телефонів. Організація продає частину своєї продукції через власну мережу магазинів, які розташовані в США, Канаді, Великобританії, Японії та інших країнах. На компанію працюють близько 60,4 тис. осіб. Штаб-квартира корпорації знаходиться в м.Купертіно (штат Каліфорнія). Чистий прибуток Apple за підсумками 2011-2012 фінансового року, який закінчився 29 вересня 2012 р., зросла в 1,6 рази - до 41,73 млрд дол. Виторг компанії збільшився на 45% і склала 156,50 млрд дол.