Мінімальний інтервал прибуття київської міської електрички можна довести до п'яти хвилин. Про це заявив начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин.
"Є всі графіки і всі розрахунки, що дозволяють цього досягти. Для цього потрібно відремонтувати всі дванадцять електричок. Відкрити замовлення на два роки, оновлювати і додавати рухомий склад", - зазначив він.
Кривопішин також додав, що за 5 років, що минули з дня запуску київської міської електрички, столична влада практично не брала участі у реалізації і розвитку проекту.
"Я ще Черновецькому доводив, що люди з Троєщини через Московський міст добираються до метро 40-50 хвилин, а на електричці від платформи "Троєщина" до метро "Петрівка" можна буде дістатися за п'ять хвилин. В підсумку ми з ним посперечалися, домовившись зробити невелику ділянку від платформи "Троєщина" і до платформи "Петрівка". Ми проїхали цей маршрут за чотири хвилини і двадцять секунд. Але потім доводити необхідність будівництва електрички я почав вже Попову", - розповів керівник південно-західної залізниці.
За словами Кривопішина, проект кільцевої залізниці реалізовувався без використання бюджетних коштів. Він зазначив, що у будівництво кільцевої електрички було вкладено близько 100 млн грн, на які було відремонтовано 10 складів.
"Потім ми додали ще дві електрички та подарували місту. Але сьогодні залишилося всього 12 складів. Якщо ходить 12 електричок, то інтервал між поїздами буде 10 хвилин. А якщо електричок всього п'ять, то люди будуть чекати по півгодини. Так що скрізь має бути порядок, і хтось обов'язково повинен за нього відповідати", - підкреслив він.
В той же час, як повідомив Кривопішин, з приводу підвищення ефективності роботи міської електрички з новою столичною владою він ще не спілкувався.
"Біда Києва в тому, що проблемами Києва повинен займатися киянин. В свій час я Попову довго пояснював, що весь Київ можна об'їхати за 40 хвилин. Але для цього потрібно побудувати пересадочні вузли, зробити логістику, розробити транспортні прив'язки трамваю, тролейбуса. Тобто на кожному вузлі зробити такий собі хаб. Але Попов не прийняв цей проект", - зазначив він.
На думку начальника південно-західної залізниці, київська влада повинні стати партнером і союзником залізничників у розвитку проекту столичної електрички.
"Ми провели величезну роботу, яку за логікою повинне проводити місто. Промоніторили весь пасажиропотік, починаючи від Троєщини, розрахувавши напрям пасажиропотоку за часом і по станціям. Але в цій ситуації місто має бути не просто партнером, а союзником, який насправді розуміє, наскільки важлива ця дорога. А виходить, що логістикою та іншими важливими моментами займається виключно залізниця", - підкреслив він.