Інтенсивне використання Інтернету серед українських підприємств могло б залучити додаткові 14 млрд грн в економіку України. Про це йдеться у результатах дослідження "Вплив Інтернету на економіку України", проведеного Google Україна спільно з GfK Ukraine.
"Загалом зростання інтенсивності використання Інтернету серед українських підприємств на 10 пунктів (за розрахованим нами індексом інтенсивності використання Інтернету) додасть 1 процентний пункт до темпу зростання ВВП України. Наприклад, у 2012 р. темп зростання ВВП України склав 0,2%. Якби індекс інтенсивності використання Інтернету у 2012 р. був на 10 пунктів більшим, темп зростання ВВП дорівнював би 1,2%. У грошовому вимірі це становило б додаткових 14 млрд грн для економіки України", - йдеться у звіті.
Як зазначають аналітики, українські підприємства, які активніше використовують Інтернет, у 2012 р. більш успішно розширювали свій бізнес, досягли вищого рівня рентабельності та забезпечили вищі темпи зростання заробітної плати своїх працівників.
Так, експерти підрахували, що активне використання Інтернету надає додаткові 6,6 відсоткових пунктів у темпі зростання доходів підприємства. Зокрема, у 2012 р. доходи інтернет-активних підприємств зменшилися лише на 0,7%, тоді як у підприємств, які менш активно використовують Інтернет, середнє падіння становило 7,3%.
При цьому, як зазначається у звіті, українські підприємства мають достатні можливості для використання Інтернету. Водночас, є великий потенціал для підвищення інтенсивності використання Інтернету.
Так, українські компанії активно використовують Інтернет для того, щоб заявити про себе: 62% компаній мають власний веб-сайт, 49% - розміщують інформацію про себе в інтернет-довідниках.
Проте інші можливості Інтернету використовуються меншою мірою. Близько третини підприємств розміщують платну рекламу в Інтернеті, 22% використовують соціальні мережі, 12% здійснюють онлайн-торгівлю. Рівень використання інших інтернет-сервісів для спільної роботи становить менше 20%.