Instagram почне розміщувати рекламу протягом року
Facebook, якій належить соціальна мережа Instagram має намір почати монетізацію ресурсу вже наступного року. Про це пише The Wall Street Journal , повідомляє "Росія 24".
Як заявила директор операційної діяльності Instagram Емілі Уайт "Є мета заробляти гроші в довгостроковій перспективі, але нас ніхто не змушує починати прямо зараз. Перед нами зараз стоїть завдання - інтегрувати маркетинг в майданчик і не втручатися в швидке зростання аудиторії сервісу".
Уайт заявила, що на даний момент основним пріоритетом є користувацька база і компанія буде робити все, щоб не порушувати темпів зростання аудиторії сервісу. У неділю стало відомо, що кількість користувачів Instagram досягла 150 млн осіб, при тому що всього півроку тому компанія повідомляла про 100 млн користувачів. Також у компанії повідомили, що більшість користувачів ресурсу, близько 60% - резиденти США.
Зараз керівництво Instagram проводить особисті зустрічі з усіма представленими в соцмережі великими брендами - від Coca - Cola до Ford. Штат компанії збільшився до 50 осіб, частина з яких займається укладанням контрактів з рекламодавцями.
У той час як більшість користувачів не надто люблять рекламні оголошення, часто введення банерів є резонною ціною безкоштовного використання сервісу. Крім того, якщо говорити про варіанти монетизації подібних сервісів, традиційна рекламна модель визнається найбільш успішною.
За словами Уайт, бренди зацікавлені, щоб фотографії в їх стрічці містили посилання на веб -сайт. Теоретично Instagram може продавати місця в пошуковій видачі сервісу за ключовими словами. Також у Instagram є функціонал 15 - секундних відеороликів, які також можуть сподобатися брендам в якості зручного формату розміщення реклами.