Інноваційний брендинг палива у виконанні ТМ БРСМ Нафта
Інноваційний брендинг автомобільного палива на тлі інших маркетингових модернізацій мереж паливної роздробу є найбільш очікуваним серед автовласників і соціально значущою в суспільствах, що прагнуть до сталого розвитку. З одного боку – це підвищення максимальної продуктивності автомобільного двигуна і зносостійкості його елементів, з іншого – збереження чистого повітря, мінімізація шкідливих викидів і дотримання екологічних стандартів в рамках законодавства. Тому, зволікання з удосконаленням і відповідністю європейським нормам палива загрожує гравцям паливного ринку і масовим відтоком клієнтів, і екологічним "правосуддям" з боку захисників придатного до життя світу, що цілком справедливо. Прогресивні і екологічно відповідальні рітейлери, що розуміють цю логіку і невідворотність причинно-наслідкового зв'язку між якістю палива і їх репутацією, вже інвестують саме в оптимізацію хімічного складу всіх видів пального, які вони пропонують кінцевому споживачеві. Аутсайдери ж паливного ринку, яких цікавлять виключно надприбутки, продовжують "грати" в ребрендинг своїх антуражів, сподіваючись на удачу.
Найбільш помітним новатором в області якості автомобільного палива є торгова марка БРСМ Нафта, під яким працює одна з перших в пострадянській Україні однойменна мережа автозаправних комплексів. Власник торгової марки БРСМ Нафта Андрій Біба, а також експерти-технологи і ТОП-менеджери ТОВ "ЄВРО ПАУЕР", яка здійснює управління автозаправної мережею БРСМ Нафта, особисто на рівні професійної звички систематично стежать за змінами в європейських стандартах пального, щоб вчасно і максимально прирівнювати до них продукцію, що реалізується в Україні Експерти відзначають, що така увага до стандартизації якості є традиційним для мережі, оскільки власник торгової марки БРСМ Нафта Андрій Біба на світанку українського паливного рітейлу один з перших почав наближати процеси обслуговування клієнтів на автозаправках до європейських сервісів. Щодо європейської стандартизації якості автомобільного палива в мережі БРСМ Нафта утвердилася практика застосування визнаних у всьому світі технологій глобальних партнерів. Зокрема, завдяки такому партнерству з хімічної корпорацією Innospec – незаперечним світовим лідером в розробці паливних присадок – автовласники на АЗС " БРСМ Нафта можуть заправлятися якісним фірмовими бензином А-95 EURO PLUS, дизелем EURO PLUS і газом PLUS. Їх об'єднує саме зміст інноваційних присадок виробництва Innospec, які зменшують викиди шкідливих продуктів згоряння в атмосферу, збільшують життєвий цикл елементів паливної системи і сприяють хімічного каталізу, що забезпечує швидке прискорення і збільшення потужності двигуна. Зокрема, присадка Octaburn 8062 EP в бензині А-95 EURO PLUS від БРСМ Нафта зменшує тертя всередині циліндрів, завдяки чому ресурс двигуна збільшується в рази. Крім того, ця присадка миттєво очищає двигун від нагару і нейтралізує шкідливі викиди. Присадка Octimise D3042 в дизелі EURO PLUS від БРСМ-Нафта запобігає засмічення форсунок, корозію паливної системи, збільшує потужність двигуна, і, знову-таки, знижує шкідливі викиди в атмосферу. Присадка Octimise V4050 в БПА від БРСМ Нафта сприяє стабільній роботі автомобіля при будь-якій температурі, покращує мастильні та антикорозійні властивості, запобігає скупченню нагару на клапанах, від чого помітно підвищується потужність двигуна. Як і інші бустери від Innospec ця присадка знижує екологічний збиток від їзди на газу. Всі перераховані марки пального на АЗС " БРСМ Нафта з інноваційними присадками Innospec сукупно представляють на українському ринку паливо нового покоління, рівнозначно задовольняє потреби українських автовласників, так і вимоги європейських екостандартів. На справедливе питання, повністю відповідають фірмові бензин, дизель і БПА від БРСМ Нафта державним стандартам України, ствердно відповідають підсумки численних досліджень Інституту Споживчих Експертиз, з якими можна ознайомитися за адресою.
"Автомобільний ринок України останнім часом динамічно зростає, і на дорогах з'являється все більше сучасних авто, зі складними двигунами і системами впорскування. Такі машини вимагають відповідно дуже якісного палива, адже некондиційний бензин або дизельне паливо можуть вивести з ладу двигун такого авто дуже швидко. Тому, зростає і попит на преміальні "брендові" види пального, адже вони, хоч і коштують дорожче, але мають видатні характеристики. Як правило, вони виготовляються з імпортних нафтопродуктів і мають у своєму складі миючі присадки, які збільшують ресурс двигуна. Таким чином, системно використовуючи такий тип пального, можна заощадити дуже серйозні кошти на ремонт. Ті автовласники, які це розуміють, заправляють тільки таке пальне, але багато і таких, які воліють негайну вигоду, при цьому, не розуміючи, що в перспективі вони програють. Серед таких автовласників потрібно вести роз'яснювальну роботу та надавати інформацію. В цілому, вважаю, що реалізація преміальних видів палива буде тільки зростати, і автолюбителі готові трохи переплачувати зараз, щоб не мати проблем з ремонтами в майбутньому", - вважає експерт Юрій Чорнобривець, директор Інституту споживчих експертиз.
нагадаємо, що з 1 лютого 2018 року вступив в силу новий державний стандарт України нафтового автомобільного скрапленого газу EN 589:2017, розроблений на основі європейських екологічних норм. Мережа БРСМ-Нафта одна з перших, ще в 2017 році, призвела газ, реалізований на її автозаправних комплексах, у відповідність з проектними вимогами майбутнього стандарту EN 589. Спостерігачі з експертних кіл підкреслюють, що, стаючи інноваційними та європейськими, заправки БРСМ Нафта на карті України зберігають досить прийнятні для масового споживача ціни.
Тому, очевидно, що відгомони паливних трендів Європи на українському ринку стимулює автозаправні мережі вдосконалюватися не тільки заради кінцевого споживача, а й заради людства, що підтверджується на прикладі торгової марки БРСМ Нафта. Залишається сподіватися, що інноваційний брендинг автомобільного палива в перспективі стане в Україні загальноприйнятою практикою рітейлерів, а не залишиться одиничними випадками корпоративної соціальної відповідальності.