ua en ru

До інформаційної кампанії МОЗ на підтримку COVID-вакцинації долучились українські айтішніки

До інформаційної кампанії МОЗ на підтримку COVID-вакцинації долучились українські айтішніки Фото: вакцинація в Україні ( Юля Червінська, РБК-Україна)

Рекламна платформа MGID долучилася до всеукраїнської вакцинальної кампанії. Зокрема, можливості своєї платформи компанія спрямувала на поширення офіційної інформації МОЗ про щеплення та вакцини.

Про це пише РБК-Україна з посиланням на сайт компанії.

Зазначається, що у такий спосіб в MGID прагнуть допомогти країні боротися з дезінформацією, чим сприяти розширенню обізнаності людей.

"Попри активну інформаційну кампанію, націлену на збільшення кількості вакцинованих, відсоток українців, повністю щеплених від коронавірусу, все ще залишається досить низьким - 28,57%. Одна з причин малої кількості щеплених в Україні - дезінформація щодо ефективності вакцини. Щоб якомога більше українців отримали доступ до правдивої інформації, компанія MGID запропонувала МОЗ можливості своєї рекламної платформи для поширення контенту про важливість щеплення", - зауважили в компанії.

Зараз інформаційні матеріали МОЗ про вакцини та вакцинацію активно показуються на понад 30 тис. партнерських сайтів MGID.

"MGID - глобальна компанія з українськими коренями. Ми працюємо по всьому світу та маємо змогу спостерігати за впливом пандемії на життя людей. Тому ми не байдужі до ситуації, яка зараз склалася в нашій країні, й готові спрямувати всі зусилля на допомогу поширенню правдивої інформації щодо щеплення від COVID-19", - зазначив СЕО MGID Сергій Денисенко.

На його думку, таким чином вони зможуть збільшити покриття кампанії з вакцинації, допомогти аудиторії отримати інформацію з офіційних джерел та сформувати правильне уявлення про дію вакцини.

В MGID додають, що й надалі готові допомагати державі в проведенні комунікаційних кампаній стосовно щеплення.