До інформаційної кампанії МОЗ на підтримку COVID-вакцинації долучились українські айтішніки
Рекламна платформа MGID долучилася до всеукраїнської вакцинальної кампанії. Зокрема, можливості своєї платформи компанія спрямувала на поширення офіційної інформації МОЗ про щеплення та вакцини.
Про це пише РБК-Україна з посиланням на сайт компанії.
Зазначається, що у такий спосіб в MGID прагнуть допомогти країні боротися з дезінформацією, чим сприяти розширенню обізнаності людей.
"Попри активну інформаційну кампанію, націлену на збільшення кількості вакцинованих, відсоток українців, повністю щеплених від коронавірусу, все ще залишається досить низьким - 28,57%. Одна з причин малої кількості щеплених в Україні - дезінформація щодо ефективності вакцини. Щоб якомога більше українців отримали доступ до правдивої інформації, компанія MGID запропонувала МОЗ можливості своєї рекламної платформи для поширення контенту про важливість щеплення", - зауважили в компанії.
Зараз інформаційні матеріали МОЗ про вакцини та вакцинацію активно показуються на понад 30 тис. партнерських сайтів MGID.
"MGID - глобальна компанія з українськими коренями. Ми працюємо по всьому світу та маємо змогу спостерігати за впливом пандемії на життя людей. Тому ми не байдужі до ситуації, яка зараз склалася в нашій країні, й готові спрямувати всі зусилля на допомогу поширенню правдивої інформації щодо щеплення від COVID-19", - зазначив СЕО MGID Сергій Денисенко.
На його думку, таким чином вони зможуть збільшити покриття кампанії з вакцинації, допомогти аудиторії отримати інформацію з офіційних джерел та сформувати правильне уявлення про дію вакцини.
В MGID додають, що й надалі готові допомагати державі в проведенні комунікаційних кампаній стосовно щеплення.
Загалом, то це вже другий проект MGID, спрямований на боротьбу з дезінформацією про коронавірус. Перший був реалізований на початку першого локдауну. Тоді компанія безплатно допомогла розповсюджувати інформаційні повідомлення Товариства Червоного Хреста України.
За період кампанії, правдиві новини про COVID-19 та інформацію про те, як захистити себе, отримали понад 16 млн користувачів на 3 тис. контентних сайтах.