В. о. гендиректора "Київпассервісу": підприємство працювало і працює в штатному режимі
До усуненому ген директора Шульги Олександра є питання, а підприємство працювало і працює в штатному режимі. Про це заявив в. о. гендиректора "Київпассервісу" Микола Котушенко, передає прес-служба Фонду державного майна.
За його словами, з 14 грудня 2015 року на підприємстві почалася перевірка, ініційована Фондом держмайна.
Як зазначає прес-служба, в травні 2015 року держпідприємство "Київпассервіс" було включено у перелік об'єктів для приватизації, і тому 29 жовтня Мінінфраструктури передало ДП в управління ФДМУ. Пізніше з Міністерства надійшов лист про доцільність виключення Гендиректора "Киевпассервиса" Олександра Шульги зі складу приватизаційної комісії. Цей лист разом з численними скаргами співробітників, а також судовими позовами перевізників до підприємства і став приводом для масштабної перевірки, ініційованої Фондом, зазначили в прес-службі.
За словами Котушенка, згідно з статутом, Шульгу Олександра тимчасово усунули від виконання службових обов'язків на час перевірки.
"Чому Шульга через місяць після початку перевірки назвав її редерским захопленням, я не знаю, мабуть, слово "рейдерство" красиво звучить, - пожартував Котушенко. - Цільове призначення підприємства не змінилося, всі люди працюють, орган управління підприємством відреагував на сигнали і почав перевірку - цілком логічно і законно".
За словами в. о. гендиректора, перевірка не заважає роботі "Київпассервісу": співробітники Фонду взяли необхідні документи і працюють у себе в офісі. "Підприємство працювало і працює в штатному режимі".
На питання, в якому стані він прийняв підприємство, Котушенко відповів неоднозначно: "Поки складно сказати. Здавалося б, воно не є збитковим, але чомусь в останні місяці людям зняли надбавки, перевели на шестигодинний робочий день. До Шульги багато питань, є і фінансові претензії перевізників. Наприклад, у п'ятницю нам заблокували рахунки за рішенням суду: підприємство півроку не виплачувала гроші - два мільйони гривень - турецькому перевізнику "Гюнсел", тепер їх списують у примусовому порядку. Це справедливо".