Holiday Service, відповідальна за облаштування фан-зони, не впорується з прибиранням сміття без комунальної допомоги, - Попов
Компанія Holiday Service, яка виграла тендер на облаштування фан-зони, не впорується з прибиранням сміття без допомоги працівників комунальних служб. Про це на прес-конференції заявив голова Київської міської державної адміністрації (КМДА) Олександр Попов, передає кореспондент РБК-Україна.
"Цим питанням займається компанія, яка виграла тендер. Ми надаємо допомогу, і в перші два дні ми вважали, що компанія не впорується з цією функцією, тому ми з ними провели переговори і підключили комунальні служби, щоб цю проблему вирішити", - сказав Попов.
За його словами, сьогодні працівники комунальних служб ефективно впоруються із прибиранням. "Я вважаю, що сьогодні ми працюємо дуже ефективно, у нас є контроль об 11:00, коли фан-зона повинна бути здана під новий день, тобто до цього часу всі питання, що стосуються благоустрою і вивезення сміття, мають бути вирішені", - зазначив голова КМДА.
Попов додав, що у прибиранні використовуються спеціальні очисні речовини: "Ми навіть використовуємо зараз певні речовини, які дозволяють нам вночі і зранку помити вулиці, щоби прибрати запах, бо просто так губкою це не можна зробити і таким чином вирішити питання санітарної очистки території. Ми це робимо відразу після того, як шведи проходять своїм маршрутом по території, а також тоді, коли зачиняється фан-зона".
Зазначимо, Попов також заявив, що КМДА вважає недоцільною боротьбу з палінням у фан-зоні.