Мережа ресторанів «Наша карта» і найбільший алкогольний холдинг Global Spirits (ЛГЗ «Хортиця», ОКЗ ТМ «Шустов», Кримський винний дім ТМ «Oreanda») оголосили про укладення контракту зі стратегічного партнерства. Про це РБК-Україна повідомили в Global Spirits.
«Ми працюємо безпосередньо з мережами і HoReCa (готелі, ресторани, кафе) через свою власну дистриб'юторську мережу. Ми розуміємо, що цей сегмент постійно зростає, тому в наших планах стратегічне партнерство з усіма провідними ресторанами країни. Вже зараз частка продажів у HoreCa становить 10%. За нашими оцінками вже в 2011 році вона зросте на 50%», - сказав маркетинг-директор холдингу Global Spirits Георгій Майоров.
Global Spirits - найбільший алкогольний холдинг Східної Європи. Виробничі потужності представлені ЛГЗ «Хортиця» (ТМ «Хортиця», ТМ «Медовуха», ТМ «Blagoff»), Одеський коньячний завод (ТМ «Шустов»), ДП Кримський винний будинок (ТМ «Oreanda», ТМ «Кримське марочне, ТМ «Чарівна Лоза», ТМ «San Marino»), ЛГЗ «Російська Північ». До структури холдингу входять дистрибуційні компанії «Мегаполіс України», ТД «Хортиця в Росії» і представництво компанії в США, які забезпечують безперебійну роботу системи прямої дистрибуції. Портфель брендів становить 15 торгових марок. Карта експорту об'єднує 85 країн світу.