У Хмельницькій області відкрився третій Центр обслуговування клієнтів газової компанії
12 жовтня у м. Славуті запрацював новий сучасний Центр обслуговування клієнтів, який став уже третім підрозділом ПАТ "Хмельницькгаз" в області. Про це повідомляє прес-служба "Хмельницькгазу".
Нещодавно аналогічні центри почали функціонувати у Хмельницькому та Кам’янці-Подільському. Наразі майже 200 тисяч споживачів газу уже отримують увесь спектр необхідних та якісно нових послуг газових компаній за місцем проживання.
"Відкриття уже третього центру обслуговування клієнтів на Хмельниччині – подія, важлива як для нас, газовиків, так і для споживачів. Адже десятки років ми прагнули удосконалити клієнтський сервіс, привести його у відповідність до світових стандартів та вимог, - наголошує голова правління ПАТ "Хмельницькгаз" Михайло Юрченко. – Тому виключно за кошти компанії ми здійснили давню мрію наших споживачів: відкрили одразу три центри європейського зразка".
Серед нововведень у центрах реалізовано такі опції: допомога фахівців у користуванні терміналами, автоматизована електронна черга, достатня кількість менеджерів та фахівців необхідного профілю. Крім того, усі зони обслуговування зручно позначені навігаційними табличками.
"Нам вдалося поєднати у просторих приміщеннях центрів увесь спектр послуг: від розрахунків за газ до процесу приєднання до газових мереж, виготовлення проектної документації тощо, - інформує директор з капітального будівництва ПАТ "Хмельницькгаз" Валерій Лужанінов. - Крім того, завдяки досконалості даного проекту, ми анулювали донедавна існуючі черги".